Monday, August 25, 2008

-:-29-:-


24Ogos 1979...tarikh tu aku lahir...bersamaan dengan 30 ramadhan..tahun islam tak ingat...hehehe. Hubby aku bawa aku berjalan sakan..suka aku. Hari semalam hujan turun dengan lebatnya...dah pukul 2 lebih..hujan dah reda skit. So aku & hubby rush keluar..kang lambat-lambat lagi lebat. Destinasi pertama aku ke sg buloh. Kat sana pun hujan...aku tak lama kat sana...pastu terus ke pwtc..tengok expo hartanah...then pergi pavilion lak...pastu g giant.

Hari semalam...genap umur aku 29 tahun. Tahun depan dah ke angka 3. Takpe la..usia bukan pengukur segala-galanya..yang penting aku bahagia bersama keluargaku. Hubby aku,ayah aku,adik aku,adik angkat aku,akak aku & kak ai..tima kasih atas doa kalian
& kawan-kawan yang lain...tima kasih yer.

sekian untuk kali ini..

3 comments:

ai said...

eppy bestday my dear susu!!!

"makin tua makin jelita"..kau kene ingat tu! kahhhhhhhhhhh

i lap u..muahhh!

Eda said...

appy belated beday kak sue..
moga panjang umur..
murah rezki...
hehehe....dah nak 30 an dah...hahaha
tak tue..cuma kurang muda je..kahhhhhh

~Atie~ said...

appy belated besday kak sue........moga pjg umo, murh rezeki, dikurniakan anak yg ramey n kecoh2la slalu k....