Wednesday, August 20, 2008

-:-Hanya Dia-:-




Syukur Alhamdulillah,alya dah sihat. Ni aku snap pagi tadi. Alya dah kembali seceria dulu...yepiii!! Cacar kat badan dia dah kurang,campak pun dah takde. Lega semua dah beransur pulih. Begitu juga aku..syukur alhamdulillah. Walaupun tak sepenuhnya tapi lega la dapat bersama anak & teman-teman sepejabat.
Kembali berkerja,amat memenatkan. Duduk rumah pun boring jugak...hehehe. Alya dah semakin ligat..sampai tak menang tangan nak pegang dia. Kalau duduk dalam walker, dia tonggeng-tonggeng nak keluar..adoii anak mama ni.

Selera makan alya sekarang bertambah. Masa alya tak sihat pun,nasi tetap makan. Selagi alya berselera,aku bagi je makan. Hari ni alya dah 8bulan. Pagi tadi aku bawa alya check up..berat alya turun skit 7.65kg..tinggi alya 77cm(30"). Takpe...take time nak recover balik. Anak mama ni dah makin lasak...abis dia panjat sana sini.

Mama & ayah always love alya...forever.

3 comments:

~Atie~ said...

kak sue...........alya makin montel.....tute2 jek pp die tu.... ai likeeeeee

Mat Gebu said...

Part mata dgn kening tu mcm ayah dia kan...idung pun leh tahan, mancungg.....idung aku je yg kurang mancung..ahakss

gEe said...

alhamdulillah dh sihat yee..
sue skg ni aku rs mmg musim campak arr..anak buah aku kene cikenpox 2mggu lps..gamaknye aku la yg kene coti dok jg ayyaz..pstu dak ofcmate aku anak branak kene campak merah..adeihh anak dia ada la baya2 alya aku rasa...nama pun sama cm nama anak ko..hehehehe

bila anak dh sihat...hati kite pun senang kn!