Monday, August 04, 2008

-:-PCM Gathering @ Tasik TitiWangsa-:-


Date : 3 Aug 2008
Venue : Taman Tasik Permaisuri
Theme : Red (Bull)
Time : 8.30 am

Aku joint gathering PCM ahad semalam...not bad gathering ni..makanan macam-macam ada..pilih jer...aku tak sempat nak rasa semua makanan...maklum la..tank aku kecik.
Gathering dengan PCM aku joint untuk pertama kali..sebelum ni..aku selalu buat gathering M.com...ekekekek...banyak jugak la web yang aku joint..tp antara yang aku aktif...PCM, WMC & M.com. Dalam dunia siber ni...seronok kita dapat kenal ramai kawan, lebih cari kawan dr cari musuh ... ye tak?? sapa mau..hehehe. Dalam berkawan-kawan tu...kadang-kadang...ada yang terguris hati...so give & take la..jangan kita selalu nak mencari salah orang lain..sedangkan..kita sendiri tak sempurna.


2 comments:

ai said...

oittttt..

apesal gambar aku takde dlm ini crite??????

saveme_zero said...

sebab ko tak g la beb...klu ko g...tentu la ada...wakakakak