Friday, September 12, 2008

-:-Alya World-:-


Kelmarin berbuka, alya pun sibuk nak buka. Aku minggu ni buka sorang-sorang.En.Somi balik lambat... Dengar azan je...aku pun buka. Alya dah kerling kat aku... hahahahaha. 'Mama ni...alya pun nak buka'..adehhh. Aku minum air & makan kurma sebijik je..pastu alya dah nganga mulut. Maka aku kena la layan alya.Kalau tak..dia menghuru harakan keadaan...wakakakak.




Malam tadi,aku kenen hubby aku...pegi JJ...sian en somi...penat dengan keje.Dah la balik malam...tapi aku nak ajak jugak. Bajet nak window je & beli kan alya CD JimJam & Sunny..untuk pancing alya. Kalau aku nak buat keje senang.Dia suka sangat tengok jimjam ni. Dah sampai JJ...aku pun round. Tengok poney,tengok anakku...haii..takkan tengok je. Tak leh tahan beb...wakakakakak. En.somi sound...'sayang nak beli borong ke??'..adehhh. Maka aku beli skit je la...hehehehe

2 comments:

bibu said...

ma aiii...borong baju si dah kenit ni aje keje ko ek...tak abis online ko g kedai plak..tak per kasi can...sok kalo ko dah ade 2-3 org plak..hehehehhe masak!

ai said...

sikit tu kata kau??!! tu blom yg beli on9 lagik..fuyooooooooo..raya sakan alya ye. ely baru dpt beli kasut. Baju lom..huhuhu