Monday, September 22, 2008

-:-Hide & Seek-:-

video

Malam balik dr JJ...alya suka sangat. Main hide & seek dengan ayah dia..ekekekek. Punya la sakan anak banak....aku tengok pun tumpang gelak berdekah-dekah. Alya dah 9bulan semalam..macam-macam keletah dia dah sekarang ni. Kalau alya tengah pegang barang...aku ambik..dah pandai marah...hahahaha.. suka aku mengusik. Dah tu..dok sibuk nak berjalan...tak nak duduk dah sekarang ni. Kalau aku nak bagi duduk..dia keraskan kaki dia...hahahahaha.

Aku pulak tak sihat ni..kena flu. Dah berjangkit kat alya lak..adoii. Pastu gigi kedua nak kuar...lagi dia merengek..air liur menjejeh jer..makan pun x nak sangat. Sian anak mama. Dalam tak sihat, alya tetap aktif.

I love my family...ummmahhhh

2 comments:

ai said...

elelelele..
comey tul dia gelak! tak sihat pon aktif ye..

elly said...

si qimie langsung x nak naik walker dah... adoyaiii...
kalo nak naik kn je dia tolak2 pkai kaki x moh masuk ekekee...