Wednesday, October 29, 2008

-:-"I LiKe tO meVE iT,mOve iT wiTh maDaGaScaR 2!-:-”

Jom tengok Madagascar 2.... Madagascar 1 aku dah tengok kat wayang..memang best citer katun ni....dulu en.somi tak layan citer katun ni..aku je yang kaki katun...ekekkeek..sampai la ni aku masih minat katun.

5 comments:

bibu said...

ya Allah citer ni..mase dulu kakak tgk kat 15 kali sehari asik replay..tensen tul..tapi tak buleh le aku nak bwk adik skali p cinema yg ke 2 ni..de x leh duk diam..tak mcm kakak huhuhuhu

saveme_zero said...

Hahahaha..aku nak bawa alya g tengok...harap2 dia dok diam..ekekek

Eda said...

siot..ni citer kegemaran aku nieh...
i like to move it ..move it..
physically fit..physically fit...
wakakaka....apsal oz tak kuar lag niehh...lembap tul...

saveme_zero said...

hahaha...cuba ko semak kat wayang sn la eda...kot2 dah kuar...ekekekek. aku mmg minat giler citer ni...

ayien78 said...

besh...besh...t'ingat kat lakiku sbb dia mmg hantu katun...different dgn aku ni hah....aku kurenggggg skit tgk katun

laki ku suke bangat smpi ajar si Jay nyanyi lagi
"I like to move it, move it...I like to move it"