Tuesday, October 07, 2008

-:-Raya 2008-:-

Assalamualaikum semua...
Selamat hari raya aidilfitri...rasanya belum terlambat untuk sue ucapkan. Raya tahun ni...beraya side hubby tapi tak semeriah mana pun sebab father in law sue admitted di HUKM sebab kena serangan strok kali ke-2. This time...worst skit dari yang 1st. Kali ni 3 in 1...jangkitan kuman kat paru-paru, ulser & strok. 4 hari dia tak sedar. Hari ke-4 camtu la,FIL aku kritikal. Kuman dah merebak satu badan..huhu. Raya tahun ni..raya kat hospital jer. Ulang alik tengok FIL aku kat ICU. Hari ni pulak, doc tebuk kat leher untuk keluarkan kahak dia. Ya allah...ko kuatkan la semangat FIL aku. Berat mata aku memandang,berat lagi bahu dia yang memikul.





5 comments:

bibu said...

chumel je dak Alya pakai baju kurung
aku doakan FIL ko sembuh kay!
Slamat Hari Raya!

~Eila @ Along~ said...

wah...oren tu..hehe..selamat hari raya kak sue..

ai said...

Silamat Hali Laye..
Aku doakan FIL kau sihat..

Kau buat le openg hus susu. Kompom aku datang!

Rafizah Nordin said...

semoga fil cepat sembuh...
cumeynye alya dengan baju kurung...
wat open haus jgn lupe jemput daku
nak jugak aku rase nasi ayam yg diperkatekan ramai orang itu...

Eda said...

alya dah nampak cam budak besar dah...comel pakai baju kurung tu...
ihhh..cepat tul alya ...jeless..jeless