Friday, November 21, 2008

-:-Nur Alya Batrisyia 11 month-:-


Hari ni 21 nov 2008 genap la alya 11 bulan.Kejap jer anak mama dah besar,sedih gembira gak ni. Macam-macam keletah anak mama sekarang ni. Takpe la,mama layan kan je tapi jangan lebih -lebih ok. Alya sekarang dah pandai macam-macam. Bercakap tu macam perkataan mama,nen (nenen susu dia la),yaahhh, nanakk,walaupun sebutan tu tak jelas sangat tapi paham la jugak kan. I' very proud of her.

video
Semalam aku MC,dah mc buat keje rumah. Bila rumah dah sepah,memang tak menang tangan nak buat keje. Tenghari aku kasi alya makan,dia makan sendiri,tau je la jadinya macam mana kan...hahahaha. Lepas dah makan,aku mop lantai. Dia pun nak tolong mop sekali. Larat lak dia tarik mop tu..hahaha. Aduhh anak mama ni..rajin tol.

7 comments:

Bibu said...

waa...tak yah susah2 mama ko Alya..ko pon leh jadik bibik ni ha...heheheh

ZiE said...

amboiii alya rajinnya kamo... baru 11bulan dah pandai kemas rumah ye. beruntung mak kamo ye alya.. bertuah jugak bakal somi alya ni. kalau anak aku lelaki dah aku cop ni. wakakakaka

Mummy ILa said...

bagus..latih dr sekarang. nanti ringan tulang..senang tolong ko wat keje umah..

Purplelito said...

haha..alya tu main pusing2 ngan mop ke..hahah..rajinnye diee..

ai said...

dah 11 bulan dah dia. tak lama lagi setahun. wahhhh..dah le wat adik utk alya kan mama????

ellydanish said...

hahahah rajin anak bunda...nti tolong mop kan umah auntie lak eh alya...

~~ciklinn~~ said...

ala tomeinyer pejam2 mata....

amboi2 rajin anak dara hang yer.... terpuisng ha mengemop.... leh jadi menantu nie..bersih umah mak mentua heheheh