Wednesday, November 12, 2008

-:-Dapat Award-:-


Dapat Award ni dari fiza...hehehe..TQ za. Aku sekarang dah jarang masak,makan kat umah mil or makan kuih-kuih je. Weekend je la aku masak. Apa-apa pun..tQ sangat-sangat bagi award ni kat aku..aku akan lebih rajin memasak.
oppss...aku lupa nak kasi award ni pada kawan-kawan aku..& pada yang x dapat..jgn kecik hati...kita kan fren...ekekekekek

1. Wilda
2. eda - mama aina
3. lemongrass
4. kak ai
5. ila
6. kirana

8 comments:

mummy-izz said...

dasatttt....

jadi chef skrang ni... :)

Eda said...

aku tak cukup hardworking..sabo jela..tahniahh..tahniah!!

~Atie~ said...

fuyooo.....chef suraya....

caiyok..caiyok

NUR SYAFAWATI SHAMIOON said...

wow!!!!semoga ko lebih hardworking,hardplaying,hardisk ye sue!!!kahhhh

~~ciklinn~~ said...

wah sue.... hebattt tu... semoga kau terus rajin masak.....

re:itulah aku ingat nanti laki aku balik nak bawak aisy gi kinik..risau gak kaki dia dah mcm patung michelin skrg..

Bibu said...

wauaarghh tak pasan aku dpt gak award ni..aku hardwork ker...bukan2...aku cook hard ade!

~Eila @ Along~ said...

wah..award ni utk yg rajin masak ke..congrats kat sue!

Eda said...

aik tak pasan..aku dpt ke..wakakaka
kembang idong jap..haha..thanks kak sue...xoxo..hehe