Saturday, November 22, 2008

-:-jOzaN-:-

video

Semalam tengah rilek dengan Alya & somi,sambil tengok tv. Mula-mula tengok katun,alya yang tengok yer..hehehe. Pastu alya dah start mengemas,en.somi tukar siaran..bukak channel 104.

Aku : Ayang..citer apa ni??
En.somi : (tekan info)..Jozan la sayang.
AKu : Hahh! biar la.

Aku & en.somi gelak pecah perut. Gila tol la kalau dorang berdua dia disatu padukan. Naik lenguh mulut aku gelak beb. Korang tengok tak?? Semalam punya topik,HIP HOP. Dah lama aku tak gelak macam semalam. Bagus tol la dorang berdua ni. Buat orang macam aku ni terhibur..ekekekek. Aku snap sikit je citer tu semalam. Kalau ada ulangan,korang tengok la...sure terhibur beb.

11 comments:

ZiE said...

jozan ni main kat channel berapa kak sue?

ctm-cak'on said...

sempat lg alya mengemas buku2 tue ek k.sue, hehe! mujur x sakan k.sue gelak dlm video nie, lau x mau dgr sore k.sue jek yg gelak sakan, hahahaha....

Ibu Mifzal Arsyad said...

aku ingat jozan tu citer katun..ekeke..maklumla..x dak astro kat umah..

Purplelito said...

kak..meh gi blog zana amek award

Eda said...

ceh aku gak yg tak dpt tgk...sob..sob..*nangis dlm nada gedik*

nasz said...

aku tak tgk kak sue... ape aku buat eh spai tak tgk?? best eh??

Mummy ILa said...

aku pun nengok JOZAN.. kelako.. duit..duit..money.. but zizan terror wat street dance.. kewl beb!

elly said...

xdpt tgk lg kak sue... tp sure la kalo dorg 2 nie yg wt lwk memg menjadi la... ms jd pengacara raja lawak pon pech perut aku nengok aksi dorg ni...

~Eila @ Along~ said...

huh..hubby eila pun suke layan jozan..huhuhu..

Nur Syafawati said...

sue..aku pun x bekesempatan nengok jozan dgn penuh perhatian..x kusyukk..insyaallah next week nyer siri aku tgk!!!hehehe

~Atie~ said...

jozan ni mmg gile
atie pun dah gile cam dorang

wakakakkaa