Friday, November 07, 2008

-:-Kena TaG daa-:-

Tag ni mai dari sini... http://cukcomei.blogspot.com/

1. Sudah pukul berapa sekarang?
Kul 12.31am.

2. Apa mood sekarang?
malas...keje banyak

3. Rasa hendak buat apa sekarang?
nak layan tenet je...ekekekek

4. Kalau ada 'magic' sekarang rasa hendak buat apa?
Aku nak buat macam-macam antaranya apa ekk...ekekekek

5. Rasa hendak tengok cerita apa sekarang?
ermm...xde rasa pun. Mungkin Magadascar 2

6. Keluarga sedang buat apa sekarang?
Ada yang berehat-rehat dirumah & ada yang berkerja

7. Apakah waktu makan sekarang?
Makan tengahari..aku tengah lapar ni.

8. Rasa hendak duduk bersama siapa sekarang?
Dengan sapa lagi...Suami tercinta & Anak aku yang tersayang la

9. Dan Dia/Mereka sedang buat apa sekarang?
Solat Jumaat

10. Macam mana cuaca sekarang?
Panas

11. Kalau ada tunai sejuta di tangan sekarang, hendak buat apa?
Sejuta?? Mane cukup dah sekarang ni kalau sejuta dalam tangan..(tamak lak aku ni orang nak kasi...ekekekek)..kalau ada sejuta..aku nak sekolahkan alya kat private school..cewahh.

12. Rasa hendak souvenir daripada siapa sekarang?
Dr suami aku.

13. Setelah menjawab beberapa soalan survey ni, apa mood sekarang?
Teruja...ekekekeke

14. Jadinya, sudah pukul berapa sekarang?
12.36am

15.Akhir sekali, rasa hendak tag siapa sekarang?
Semua blogger yang masuk blog aku yang x seberapa ni..sudikanlah diri anda ok.

No comments: