Monday, November 10, 2008

-:-Tag dari Yam-:-

perkara yg perlu sy wat demi memenuhi TAG ni adalah:

- State 15 weird things/ habits/ little known facts about yourself.
- The 5 people I tag are to then to follow my footsteps and write their own 15 weird things/habits and little known facts..

1. Aku tak suka klu drive slow mcm siput kalau kat depan xde kete.

2. Paling aku hangin kalau orang cucuk aku dari belakang,memang aku lagi slow la.

3. Aku suka makan western

4. Bila mood mengemas umah datang,memang aku teramat rajin.

5. Suka masak kalau mood memasak datang mencurah-curah

6. Paling benci kalau ada manusia yang hipokrit

7. Aku seorang yang agak cerewet nak-nak dari segi kebersihan..tapi aku bukan jenis yang suka nak sound direct kalau aku rasa sakit mata aku memandang

8. Orang kata aku garang. Garang kah aku???

9. Bila bekerja,aku tak suka diarah buat keje lain sedangkan aku tengah buat keje. Macam cipettt!

10. Dalam aku garang,aku sebenarnya seorang yang senang dibawa berbincang & aku suka melawak & mulut aku kalau dah bercakap..xde lapik. Hanya orang yang biasa dengan aku je boleh tahan aku ni. Kalau dengan orang yang aku x bape rapat,aku cakap dengan sopan santun..kahhhhhh

11. kalau aku lapar,aku akan bercakap tanpa henti..somiku hanya mendengar bebelan aku...wakakakakak

12. Aku & selimut...wajib. Kalau panas & sejok..aku mesti nak berselimut..lebih nyaman bila tido..nak-nak bila panas...hehehe.

13. Aku suka mencari kawan baru & aku mudah mesra dengan orang.

14. Jangan buat aku sakit hati. kalau tak,sampai lubang cacing aku kerjakan.

15. Aku seorang manusia yang ada kelemahan & kelebihan...itu sentiasa ada dalam diri aku. Aku tidak sempurna..tapi sempurna menjadi seorang isteri & ibu.

No comments: