Tuesday, December 09, 2008

-:-Happy 2nd Anniversary-:-

9 dec 2006 tarikh aku dinikahkan & tarikh yang sama jugak percintaan kami termerai setelah lama berkawan. Tarikh hari ni...genap la 2 tahun usia perkahwinan kami. Sepanjang perkahwinan kami,banyak sebenarnya yang aku belajar dalam kehidupan berumah tangga. Pada tahun pertama anniversary kami,alya masih dalam perut..menunggu hari untuk dilahirkan. Kalau keluar tarikh yang sama,sambut sekali la...ekekekek. Birthday alya 21dec ni..sambut pun secara sederhana aje. Tengok la bajet dulu kan,kalau ada buat 2 in 1. Aku berdoa semoga perkahwinan aku ini akan terus berkekalan hingga akhir hayat.

20 comments:

Ibu Mifzal Arsyad said...

hepi 2nd aniversary to sue n hubby..semoga bahagia n berkekalan hingga hujung nyawa..

nasz said...

hepi annibeseri kak sue. semoga impian ko jadi kenyataan...
doa aku semoga korang bahagia dari dunia spai akhirat...

KasiH said...

Hepi aniberseri..moga ikatan korang akn lebih berseri2 dirahmati dunia dan akhirat...aminn...(alya nak adik mama..? hehehehe)

lemongrass said...

Happy Anniversary to Sue n Hubby ye. Semoga Allah berkati you life together and grants your wishes.

Eda said...

Happy 2nd Anniversary...hope ur marriage will be long lasting.. n happily ever after...hehe...make 'adik' alya ...jgn lupeeeeee.....

mummy airell said...

mek sue, hepi 2nd anibeseri.moga umah tangga ko bertambah serinyerrr dengan kehadiran owg baru..kahhhh

ZiE said...

selamat ulang tahun perkahwinan yg ke 2 kak sue semoga bahagia n gembira dgn c comel alya

elly said...

hepi second anibesery kak sue...
semoga bahagia hingga hujung nyawa...

Bibu said...

hahepi annivsry to u sue..moga kekal bahagia

ei_da.. said...

selang seminggu kiter... happy anniversarry su... moga kekal selamanya...aminnn

~~ciklinn~~ said...

hepi anivesari,...........

aku doakan kebahagiaan dan jodoh kau akan terus berkekalan hingga akhir hayat yer.... aminnn

ieda said...

happy anibeseri kak sue..semoga perkahwinan akak kekal bahagia selamanyer...

ellydanish said...

HEPI NBESERI SUE & ACID
MOGA BAHGIA HGGA HJG NYAWA OCCAY

ai said...

SELAMAT ULANGTAHUN YG KE 2 UTK KOWANG BERDUA.

~ SEMOGA AKAN KEKAL BAHAGIA HINGGA KE HUJUNG KATIL...eh...KE HUJUNG NYAWA..

Nur Syafawati said...

ADEHH..MAAF LA SUE..LAMBAT WISH KAT SINI..TAPI KAT YM DAH KAN..KAN..KAN??APIE 2ND ANNIVERSARY TO BOTH OF U YA..AKU DOAKAN SEMOGA RUMAHTANGGA KALIAN BERKEADAAN AMAN,DAMAI..TENTERAM..DAN SEMOGA DIBERI REZEKI YG MELIMPAH2 UTK ANAK..BILE NAK TAMBAH ANAK LAK???

yul ~ mama kyra ~ said...

beb.. epi 2nd eniberseri.. smoga berkekalan hingga ke ujong nyawa... smoga murah rejeki.. dan dikuarniakan zuriat yang soleh & solehah.. amin.. peace!!

Purplelito said...

happy 2nd anniversary kak sue..sori zana lambat wish..n slmat hari raya haji gak ye.moga berbahagia..=)

~Eila @ Along~ said...

kak sue..semoga makin bahagia dan murah rezki family kak sue ok...

kirana-ummikmal said...

huhhh aku xde wish eh kat sini...
abis tu kat amne aku wish???
kat kapet cipet kot...
ok lah for d twice...
happy nibeseri...moga kekal bahagia hingga akhir hayat..bersama permata2 hati....

Mummy ILa said...

epi 2nd aniberseri..semoga kekal hingga ke hujung nyawa & sentiasa dlm kebahgiaan yg berpanjangan...aminnnnnnnnnnnnnnnn...