Wednesday, December 17, 2008

-:-Nur Alya Batrisyia is 1'y-:-


21 DEC 2008..genap lah umur alya setahun. Aku tengah menghitung hari ni. Tingat masa nak banak dulu..lama aku dok hospital,7hari 6mlm,macam pergi bercuti je..hahahaha. Seronok sangat-sangat tengok anak membesar depan mata. Macam-macam yang telah aku & somi lalui demi alya. Kebetulan 21 dec hari ahad,ada pulak kenduri kawan opis aku. Aku saje buat awal topik besday alya ni..ekekekek. Kot la ada yang nak wish kan. Tak wish pun takpe,tak marah aiihh tapi sendiri mau ingat la..hahahaha.

Party?? Takde kot tahun ni,bukan tak nak buat tapi bajet dah pegi ke renew roadtax & insuran. So aku plan tahun depan..insya allah kalau ada rezeki. Nanti aku jemput la korang-korang OK..ekekekek.

Alya..mama ucapkan selamat hari lahir yang pertama yer. Moga alya akan menjadi anak yang solehah,taat pada perintah allah,seorang yang bijak pandai. Sentiasa menyayangi mama & ayah. Begitu jua ayah & mama,sentiasa & selalu menyayangi alya. Mama & ayah love u always.

Adios.

10 comments:

ZiE said...

Happy Advance Birthday Alya.. semoga pjg umur murah rezeki.. n membesar ngan sehattt!! mintak adek ye

saveme_zero said...

haippppppppp!! hahahahaha

aTan and aYu said...

hepi besday alya....
dengar kata mama slalu tau..
besar nnt jadi anak yg dengar kata... :-) insyallah...

nasz said...

hepi bthday alya.. jd anak solehah ye...

kasihatie said...

dah setahun rupanya alya yer.skejap jer rasa.atie start tgk perkembangan alya nie masa kak sue pregnant lagi.tp masa tue kt fotopages la.heheheh..tup..tup..dah stahun pun.

hepi besday alya.smoga menjadi anak yg solehah n vouge.x gitu kak sue?
heheh

nizajeff said...

happy besday alya..semoga jd anak yg baik n dgr ckp mama n ayah...

KasiH said...

Hepi Beday Alya...menten cute ye...Mwahh!!

elly said...

happy besday alya... semoga menjadi anak yg baik & mendengar kata mama n ayah ye!

mamafif said...

eppy bday alyaaa

ei_da.. said...

heppy besday alya.... moga jadi anak yg solehah ya...