Tuesday, January 20, 2009

-:-Mari-mari..Hot & sensasi-:-

Salam semua,
Topik hot & sensasi ni..hahaha. Korang nilai la sendiri apa yang telah berlaku pada perut aku. Aku tak mo cakap banyak-banyak..kang banyak pertanyaan..hahahaha.



22 comments:

Nur Syafawati said...

what happen???
ko kembung angin ke
ko kembung bb ker??
ape2 pun..aku happy tgk
pewot ko..sbb aku ingat aku sorang je
pewot mcm ko..rupe nyer..ade geng!!kahh

Eda said...

ala baru sikit je tu..aku ade 2 3 lapis lagi hebat dari ko...wakakakaka

Rafizah Nordin said...

sue...ko nak tgk perut aku tak???hahaha!!!

saveme_zero said...

wakakakak...kembung angin aku rela weii. jgn kembung ada bb...waakakak..takottttttttttttt

kirana-ummikmal said...

alaaaa tu baru je sikit kak sue....
ce meh banding tgok ngan perut aku...
hahahhaa

lemongrass said...

hahahaha Sue,
samalah perut I dgn perut u, berlapik2. Siap boleh dikepal2 lagi lemak nya :-)

ZiE said...

alah kak sue sikit je tu.. kembung perut ku lagi melampau... kahhhh ke patut aku ucapkan tahniah sebab telah berjaya mengembungkan baby dalam tu?? apapun Tahniah...

Tinie said...

klu buncit ada baby apa salah nya kan???ank ko pun dh bsr tu

oYa said...

hohoho kak sue...muncit best ape leh jadi bantal utk kepala bapak alya melanding time..hohohoho kalau ada bb..fuh momantai r ko kak su..hahaha

MUMMY ILA said...

huhuhu..muncit apa tu? ada isi taik ke angin ke manusia????

nasz said...

wah kak sue, sama kembung ngn perot aku tu wei... ko pegnan!!!

eLYies said...

jeng...jeng..jeng...ader aper kat di dalam perut tu...kwang..kwang..kwang...

noreen-bulan said...

jeng..jeng..jeng...

ei_da.. said...

wahhh alya nak dapat adik ke??? congrate... (agak ajerr)

ai said...

kau peknen ke??? tp pewot aku lagi boncit dari tu!! ;P

kasihatie said...

kak sue.sejibik cam perut atie.tp atie bukan kembung tapi memang sejak azali buncit..

~~ciklinn~~ said...

hhihihihhihihihih ada baby ka?

suhida said...

itu gambo snap masa taarik nafas hembus nafas ke?
????

aTan and JuLies @ aYu said...

kembung bermakna ker tue kak sue oit..????

Ibu Mifzal Arsyad said...

x leh lawan perut aku lg sue..hehe

mummy airell said...

ko tak tengok pewot aku lagi sue.lebih dari tu.hihiih

saveme_zero said...

wakakakak..korang tgu je la bln dpn. klu tak bln dpn..tgu bln mengambang...hahahahaha