Friday, January 09, 2009

-:-Missing-:-


http://memorizulaikha.blogspot.com/

Assalamualaikum,
Aku tak tahu nak mulakan bicara dari mana. Aku jumpa blog ni masa tengah menyelak WMC kat topik apa perasaan tinggalkan anak pada pengasuh/nursery. Hati rasa nak tahu tentang blog tu. Bila aku baca blog tu,air mata berjurai-jurai turun dengan lajunya. Hati aku amat-amat tersentuh..huhu. Aku seorang ibu,maka hati ni senang tersentuh. Moga kebenaran akan terbukti dipihak yang teraniaya. Sama-sama la kita berdoa moga arwah tenang disana.

Al-fatihah.

15 comments:

~~ciklinn~~ said...

iyerlah..haku pun sedih amat masa mula2 baca blog tu..sedihkan..

ai said...

mmg sue..aku pun nangis gak. abg kaman pon x sanggup nk baca... :(

aTan and aYu said...

tul tue... sedih kan..?? asben jue baca pun sedih...

kasihatie said...

ya Allah,memang betul2 sedih la kak sue.smoga family arwah zulaikha dpt pembelaan sewajarnya.

Bibu said...

aku pon x sanggup dah baca kali ke 2..sedey wuaaa

Tinie said...

sangat sedih
aku pun tak dapat tahan air mata
(budak opis aku tanya apsal aku nangus??? sob sob)

MUMMY ILA said...

aku xleh baca habis la kak sue..
tetiba sebak hati aku...nak menangis. aku berhenti di situ je. aku xmo tahu sebelum & selepas tu..

aku doakan arwah tenang di sana & menjadi bidadari syurga yg paling jelita. aku doakan gak mak ayah arwah tabah menghadapi semua dugaan dr ALLAH ni..

kalau la aku di tempat ni, sure aku leh gila. skrang pun aku dah jd over protected..ini kan .....

ei_da.. said...

eh samala.. idapun ada baca blog ni.. sian nasib diorg... ada gak manusia tak berhati perut kan...

Mama Herda said...

aku baca menangis le k.sue..adeh..aku ni xleh bc kisah2 mcm ni..kang nti jd psycho kt aku..ambik masa sbln tu kang asyik fikir2 aje..adehh..smpi slps solat pn aku ngis lg..adehhh..

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

sedih sgt2 ..

ps: kita add link awk k ;-)

shah-ila-ain said...

kaksue...mel bace minggu lepas tp still sampai la nie dok ingt...memang skang dok nenes jerr...kisah palestin pun serupe ...sedeyy..

ayien78 said...

aku dah baca blog ni
hari2 aku baca...sedihnya...menitik2 air mata baca

sa@#n betul pompuan tu...b#*i tul....
geraammmmm tul....
bab mintak duit tu lagi rasa nk lempang jek

nway sue...rerajin nnt jengukla blog kedai aku

babyjayscloset.blogspot.com

NUR ZIHAN NASZERI said...

hye sue..dpt blog sue dr elyies

huhuhu..sedey nyeeeeeeeee
adei

Lyna said...

kak...kte sje jenjln msuk blog akak..
then nmpakle blog arwah zulaikha tu..
yaAllah...x sggup kak...
air mata x henti2 gugur...
tula..kite yg bace ni jomla ramai2 sedekahkn al-fatihah utk arwah....
semoga rohnya dicucuri rahmat, dan manusia kejam tu akan dpt balasan yg stimpal di atas prbuatannye..

Lyna said...
This comment has been removed by the author.