Friday, February 27, 2009

Hi Tea @ Grand Season

Assalamualaikum,
Sabtu lepas office saya ada arrange hi tea,so my office pilih Grand Season Hotel. Kebetulan pulak,supplier pump belanja. Bab makan mane boleh tolak kan,aku ajak somi join sekali..kalau kena bayar,bayar je la kan. Makan kat sini,bagi aku la..tak sedap!. Semua berasaskan ayam! Pesta Ayam ke apa! Yang bestnya,desert dia. Macam-macam ada..ekekekek.

Tahun lepas makan kat Hotel Armada,aku rasa lagi sedap. Dengan kambing,sate,kaki ayam pun ada..hahahaha. Lagi sedap dari GS ni. Macam tak berbaloi je makan tapi takpe la orang belanja...hahahah..belasah je la kan.






3 comments:

ANNE said...

kak sue... wah menarik seyh dessert tuh... hehehe... by the way alya nmpk ceria seyh... berselera anne tgk... mane menu2 yg akk mkn... nape xamik skali... nk tgk gak PESTA AYAM tuh mcm mane?...

eLYies said...

nasib baik ko tak tunjuk makanan sedap2...kalo tak..sure aku leleh lagi...wakakkaka

alyyani said...

alamak, alya da pegang duit tu. nak gi shopping ye alya. comel! :)