Friday, February 27, 2009

Jawab TaG


Rules of the tag:

1)Make a list of what u want o your birthday
2)The list should be 10 numbers
3)post the image of this award to your posting
4)give it to 10 frens of yours


10 benda yang aku harapkn utk bezday aku kali nie...

1. Aku nak ucapan hari jadi dari somi aku & semua la
2. Aku mohon dipanjangkan umur untuk lihat alya membesar menjadi manusia yang berguna
3. Aku nak sedozen ros merah
4. Aku nak jam tangan
5. Aku nak makan malan macam candle light dinner la dengan somi & anak aku
6. Aku nak pergi bercuti dengan keluarga aku
7. Aku nak keluarga aku bahagia,penuh kasih sayang, disayang oleh semua
8. Dimurahkan rezeki
9. Diberi hadiah yang best-best la
10. Dapat menjadi seorang ibu yang baik,bertanggungjawab & isteri yang solehah untuk suamiku

-------------------------------------------------------------------------------------

No comments: