Friday, March 13, 2009

All in One

Assalamualaikum semua,
Banyaknya story tak update,hehehe. Tak sempat la,keje tengah berlambak sekarang ni. Amat busy tahap babun gorila ni OK. Ni pun saya sempatkan,kahhhh. Ok,meh saya story skit aktiviti saya beberapa hari lepas.

Ahad kelmarin,kami ke Alamamda. Saja jalan-jalan kosong jer bawa alya. Kebetulan masa tengah jalan tu saya terpandang signage kat satu restoran,& tersenyum sendiri sebab teringatkan orang diperantauan sana. Mula-mula saya sangka,mungkin ni restoran kepunyaan kak (lemongrass) tu tapi rasanya nama yang sama kot..ekekekek. Kak LG ni ada di link saya,dia suka memasak & suka mewartakan blog dia setiap hari & saya suka membaca coretan dia.


Setelah penat berjalan-jalan saya berhenti dia playstation untuk kanak-kanak. Teruja alya nak bermain dalam playstation tu..hahaha. Saya pun memasukkan coin seringgit & bermula la pengembaraan alya..hahahaha





Sedang berjalan-jalan,sambil window tu tengok jugak baju untuk alya. Kebetulan lalu dikedai poney,saya tertarik dengan sepasang baju dress & hati terus setuju nak beli. Tak mahal pun,murah jer..hehehehe. Baju ni somi cakap pakai masa kenduri adik ipar saya kahwin pada minggu ini.


Motif utama saya ke Alamanda adalah untuk membeli barang mekap saya,hehehehe. Sebenarnya minggu hadapan saya akan menyolek bakal biras saya so saya kena la buat investment sedikit. Lagipun dikemudian hari,saya sendiri boleh memakainya. Ni la antara barang-barang yang saya beli,brand Elianto.


& satu lagi barang baru untuk alya,sandal. Saya beli secara online dari ejen barang brand item. Amat puas hati setelah dapat kasut ni sebab besar & tapaknya takde la nipis.


Sekian,Adios

2 comments:

ppb_ppkp said...

chop...chop...heheheh..1st comment..hehehehek..eheheh./.kak sue,lama tol tak chat ek....
imah dah bukak umah baru.....meh la layanzzzzz
re: amboi....alya....syoknye...asla jalan je dapat baju..kasut...be...beh...

ai said...

VA VA VA...
dah jadik mak andam pulakkkk..mak suke nyah!!!