Tuesday, March 31, 2009

Ikan diLaut,Asam Didarat...dalam periuk..bertemu jua

Assalamualaikum semua,
Korang tahu tak ikan apa tu?? Hahh..kalau korang nak tahu,nama ikan tu GIANT TRAVELI a.k.a GERPUH. Adik aku pergi mancing kat pahang lak kali ni. So hari ni aku pun masak ikan GT ni,macam biasa aku ajak ayah & mak aku datang makan kat sini & balik ikan ikan & ketam yang adik aku dapat. Ohh yer,ketam tu adik aku beli yer, Sekilo RM4 jer! Gile murah weii!! Kat sini sekilo RM24! Minggu ni adik aku nak pergi mancing lagi kat laut. Kali ni aku suruh dia beli udang galah ke rimau ker. Korang layan je la gambo kat bawah ni yer.

Adios.


20 comments:

shiemz said...

Murah la tuh... tp sedap la nampak sue.. nak...nak... nak....

noreen-bulan said...

untung...untung...untung...
rezeki...rezeki...rezeki...

Rafizah Nordin said...

murah ke udang galah/harimau tu?klu murah aku nak la weiiii 2kg ye...seyes ni...

kasihatie said...

murah betul ketam tue yer..atie nie telan air liur jer lah kalau tengok ketam...atie tak leh makan ketam..kalau makan gak muka atie bengkak cam doraemon...huhu

Che Ku Nor Zuliana said...

murah sungguh..sedapnya.. fresh lagi..

KasiH said...

Tol2 GIANT ikan tuh...Aku bab nama2 ikan memg fail...hahahaha..aku tau mkn je...

nasz said...

ya ampunnn, murah sungguh ketam tu...

kak sue, tu masak kari eh? nmpk menarik la...

Bibu said...

kotam!aku nak ketaaaaaaaaaam

*HeRdA* said...

mak oiiiiii..ikan fresh..aku sukaaaa..sedapnyeeee..ketam tu murah giler..perrrhhhh..meh masak umah aku lak meh..hehe..

eLYies said...

wow..besonya ikan....

nape 1 masakan je ko tunjuk kak sue..ketam tu yg dah masak maner..wakakka

el said...

mak oi..besonye ikan...
aku harus coba kari ikan ko sue..npk sodap nak mmposss...

shi3la said...

wahh kari malatoppp...

FaizAmYAirieL said...

fuh....sedapnyeee...seafood...murah gilers ketam tu..sekilo rm4..beshnye..hadei lapo aku tgk masakan ko ni kak su.huhuh

ai said...

mak aii..besarnya ikan! giler bapak murah ketam tu wei..

MUMMY ILA said...

MAKOI MURAHNYEEEEEEEEEEEEEEE

AKU NAKKKKKKKKKKKKKKKK!!
AKU SUKA KETAMMMMMMMMMMMMMM

ppb_ppkp said...

adoiii......kak sue hang ni bab2 masak very the vouge n tereerrr..ehehhehe.....imah kalo buat gulai xpenahnye jadi..wkawkakkaka

D.O.U.B.L.E...S said...

sedapnya......

~~ciklinn~~ said...

murah gilerr ketam tu yerk... sedapnyer tgok kari ikan tu...

fazilzura said...

mak aiii sedap nye kakkk

mummysya said...

Salam...

Su, sory lambat reply. yer...haku mmg kelupaan time tu, walhal hadiah dah dibeli.

Sampai sekarang Kin takut nak hantar hadiah tu. kena berteman takut kena hempuk dgn najib...

Ko tak pegi ker???