Thursday, March 19, 2009

::TAG::

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

::Mama Alya Da Vogi::
Aku kan mama alya yang vogue..ekekekek.


2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

:: http://savemezero.blogspot.com/ ::
Nama ni timbul sejak dulu kala lagi..wakakakak. Takde la,nama ni aku dapat sejak smallville ditayangkan kat TV3 suatu masa dulu. Aku suka tema lagu citer tu,so aku search kat internet tajuk lagu tu & penyanyi nya..maka dapat la nama savemezero.

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?

:: erm..motif utama adalah berkongsi tentang kehidupan aku::


4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?

:: Tak pernah & akan kekal selagi aku masih dimuka bumi ini..insya allah::


5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?

:: Aku suka kebek semua blog yang ada dalam list aku,aku suka baca kehidupan orang lain jugak. Sekurang-kurangnya bila tengah tensen,bila baca blog orang lain ringan sikit rasa ::


6) Senaraikan 5 orang yang akan anda tag
::Takde sapa la kot aku nak tag tapi kalau sapa-sapa yang belum buat tu,sila la buat..ekekekek::

1 comment:

sis_nita said...

akak dah kena tag.. jadikkk tak payah laa yerr.. huhu! salam jumaat mama alya..