Thursday, April 23, 2009

CInta Hatiku...Ngeh Ngeh


Hahh..ni la gambar zaman tok kadok!wakakakakak..aku time ni amat la selekeh ok. Masa ni tahun 1998..hehehe

) Tempat pertemuan anda dan suami utk pertama kalinya …
Tahun 1997 di IKM Jasin Melaka


2) Pandangan peribadi anda terhadap sikap atau ciri2 pada dirinya ketika mula2 berkenalan…
Tak suka perempuan tapi aku nak ngorat gak!


3) Tempat ‘dating’ di mana dia meluahkan perasaan pada anda …
Erm..melalui sms


4) Jika anda masih ingat, ayat yg dia gunakan ketika meluahkan perasaannya …
Let's Talk About Us

5) Berapa lama hubungan anda hingga ke jinjang pelamin?
Dari 1997 sampai sekarang,korang kira la yer.

6) Berapa lama usia perkahwinan anda sekarang?
9 Dec genap la 3 tahun perkahwinan kami


7) Kejutan yg pernah dia buat pada anda …
Dia antar sedozen bunga ros merah ke office aku


8) Perancangan anda dan dia dlm rumahtangga …
Bahagia hingga ke akhir hayat didunia & akhirat,percaya pada dia dalam mengemudi rumahtangga

9) Bagaimana dia melayani karenah anak2 ?
Sabar walaupun kadang-kadang dia mengeluh..hahahaha,tak larat nak layan tapi dia layan jugak anak dia yang sorang tu.

10) Hubungan suami anda dengan keluarga sebelah anda
Sangat baik seperti aku baik dengan ahli keluarganya.

17 comments:

*MaMa HeRdA* said...

ko dgn acid ke tu??? lain tul ko haaa..hahahah..adeh x ley blah..

Nur Syafawati said...

lain bonar korang ni wehhh!!!tidakkkkkkkkkkkkk..aku x percaya ni korang!!tolong la sue..awat jauh beza ni..kahhhhhhhhhhhhhhh..tolong...aku sakit dada gelak je sue...adoi..adoi..adoi...

ai said...

encem giler acid kau!!!!!!!! ooo..kau ngorat dia ye sue?? kahhhh

Bibu said...

wakakak ni kira zaman comot ko eh?sila wat tag yg tak sampai 5 minit pon!

sis_nita said...

akak selang setahun jerr ngan ko.. tahun 1999 akak pes time dating ngan asben..

elly @ suely said...

ms tu muka acis sejibik cm alya hehehe

♥ Eda ♥ said...

sgt lain muke korang dolu2..acid skang nampak berisi dari dulu..kenyang ko bag makan..hehehe

MUMMY ILA said...

ya rabbi lain sey. aku ingatkan gambo makpak kowang masa muda2. sekali kowang. dulu comot jek..sekarang masing2 dah encem & cun.

~Atie+Farid~ said...

kak sue...jgn marah atie nak gelak ek.............hahahahha...lawak la kak sue cam gitu.......

FaizAmYAirieL said...

wehh...kurus kedengkingnye korg dedolu..hadei....lain mcm je aku tgk weh...ekekekee..sungguh lame percintaan korg..seabad dan sedekad sudah..ekekeke..smg berkekalan...

saveme_zero said...

cipet la korang!wakakakaka..tapi aku tgk..aku pun gelak...wakakakak..gelang guling-guling ni...hahahaha...adehhhhh. tu zaman aku comot la..hahaha. nti aku tjk yg lain yer..hahahaha

iera_ayen said...

aku pon nak join yg lain gelak guling2 sampai kentut..., hehehehe. jgn marah yer sue syg...besalah kan zmn muda2 dulu, aku pon ada gak pic selekeh @ selebet masa berchenta dulu...abe aku kata keding ..hahaha... kalo ko tgk dia masa dulu pon lain sgt...hehehehe.

tq sue sbb dah wat homework...syg kamoo

virusatu said...

k.sue..kitee sukeeee..tudung tu ader simpan lg ke..hahahahhaha..minah munge2..hahahaha..n'way k.sue skang lg cunnn..mama alya da vogue..

saveme_zero said...

ain- tentu la ada simpan..buat khazanah..wakakakakak

nora'ain said...

wah romentiknyeeeeee.......

el said...

wakakakaka a'ah lain bebeno haaa..tmbh si acid ko tu..ya allah cam x percaya beb...heheheh

nota bijik: ko sakit dada sya...aku sakit mata...kahhhh

~~ciklinn~~ said...

hihihhihihihihihihih masa tahun2 tukan mmg dresing camtu kan.... hahahhah