Thursday, April 09, 2009

My Lovely Alya

TQ jue..sudi mengetaG aku..kahhhhhhhh.

Tugasan :

1) Letakkan Gambar Anak yg baru lahir. Gambar kalo boleh mestilah gambar yang msh dalam wad maknanya gambar anak hari PERTAMA.


2) Letakkan butir ini :

Nama penuh : NUR ALYA BATRISYIA
Nama Panggilan : ALYA & COMEL
Jantina : FEMALE
Tarikh Lahir : 21 DEC 2007
Tenmpat Lahir : HOSPITAL SERDANG
Berat Lahir : 2.7KG
Cara Kelahiran : C-ZER

3) last sekali... apakah harapan korang pada anak ini.. dan korang nak anak ini jadi apa besar nnt... dan KENAPA..?
Harapan aku..moga alya menjadi anak yang berguna,yang berjasa pada ibu & ayah dia ni. Seorang anak yang mendengar kata,taat pada perintah agama. Kalau boleh aku nak alya jadi engineer or doctor. Tu pun kalau alya minat dalam bidang ni,aku tak halang kalau dia minat bidang lain tapi yang boleh memberi kehidupan yang selesa & dapat menjaga aku & ayah dia semasa tua.

5 comments:

ppb_ppkp said...

alya...dah besar ek kamoo..
mintak adik kat mama ngan papa

@_da said...

ooo sue Czer masa bersalinkan alya... kejap je dah besor dia...

Che Ku Nor Zuliana said...

hai.. sy add blog awak..
awak add la blog sy..
chekuna-rauna.blogspot.com
tq

♥ Eda ♥ said...

lain muke alya masa lahir kan...skang ni mmg sejibik sejibun muke acid...hehe..bulu mate tu yg i loikeeeeeeeeeeee....tak yah lentur2 ;)

~Ummi Mujahid~ said...

la.. alya muda sehari 30 thn rupanya ngan kak tini...oh czer gak.. samalah kita ek