Sunday, April 05, 2009

Selamat Pengantin baru to Alyn & Ee

Assalamualaikum semua,
Semalam dapat jemputan dari alyn..geng mak ayam dara baru..kahhhhh. Selamat dah ko jadi isteri orang erkk. Semoga kekal hingga akhir hayat. Aku sampai ngam-ngam jer alyn bersanding. Plan 12.30 dah gerak tapi alya pulak baru tido,so en somi cakap biar alya tido dulu...dalam kul 1 baru gerak. Dah nak gerak,hujan pulak turun dengan lebatnya. Aku konvoi dengan aiza lagi semalam. Sori la aiza..ko tunggu lama skit. Nasib baik jalan tak jem sangat semalam,lancar je perjalanan.

Sampai jer..si sya dah nak balik. Tak sempat nak ronggeng dulu..kahhh. Sian sya tak dapat naik pelamin dengan kitaorang...wakakakak. Takpe la..lain kali yer sya...kahhhhhhhh. Memang havoc tol la kalau mak-mak ayam berkumpul,abis dewan tu kitaorang konker. Jap-jap bergambar,kalah panten weiii. Tak boleh blah betul la, glemer tol kitaorang tau...wakakakakakak. Yang bestnya...panten siap suruh DJ umumkan..geng-geng mak ayam naik kepentas sesi bergambar..wakakakak. Rugi weii sapa yang tak datang.

Korang layan je la gambar ni ok..nak lagi hangat...gambar kat photoG..jangan JELESSSSSS























Ambik dari blog ila...kahhhhhhhh







7 comments:

Nur Syafawati said...

aku jeles korang bergambo atas pelamin yg cantik itu!!!!!!!!amat2 jeles..tapi ape kan daya..terpaksa weh...

Rafizah Nordin said...

sya jgnlah jeles!
kami amatlah glem semalam tau...
thanks to alyn sbb meng'glem'kan m.com aka mak2 ayam vouge!hehehe
aku sgt puas smalam sbb mai bujang trang tang tang hahaha!!!

ai said...

HUWAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
nape aku tajde dlm gambar ni wei?? kenapa??? sebabbbbbbbb..smalam aku ngan anak2 mcm sakai.huhuhu..takpe la, non ade rezeki...

~selamat gak majlis si alyn ye.. :)

mummy teha said...

bestnyeeeeee!!
rindu komeeeeeee!!
huwaaaaaaa

ctm-cak'on said...

k.sue p gak ek kenduri k.alyn...huhu...lau taw suh angkut sy kat umah ummu nie, ekekeke...

*HeRdA* said...

ya rabbbiiiii..glamnyeee kiteeeee..hahaha..kita aje dok atas pelamin berduyun kamera ambik..bukan kamera org lain..kamera sendiri..hahahahaha..

ida81 said...

bestnye mkn kenduri huhu..teringin nk makan lauk kenduri..