Tuesday, April 14, 2009

Taman Pelangi Semenyih

Assalamualaikum,
Last week sunday,aku & somi balik semenyih kejap. Actually adik aku yang bongsu balik dari penang,cuti sem katanya. So dia teringin ayam masak merah. Aku cakap kat adik aku,suru akak aku masak..hahahaha. Then akak aku call suh datang makan la kan. Tenghari tu ada kenduri pulak dekat bandar tun razak,kakak kawan somi ler kahwin. Dalam tengahari lebih kurang 12.45 aku & somi & kawan somi terus ke kenduri tu. Masa dah sampai ke majlis tu,hujan dah mulai turun rembas-rembas. Nasib baik suh en.somi bawak payung,takot tak lepas balik jer. Kenduri takde la jauh pun,belakang rumah MIL. Tengah makan,hujan turun selebat-lebatnya sampai la ke malam.




Dalam kul 3 tu,hujan dah mulai reda & aku terus gerak ke semenyih. Sampai je semenyih,hujan turun balik dengan lebatnya. Aihh..hujan rahmat barangkali. Lepak-lepak rumah my sis sampai la kul 6. Bila hari dah hujan,perut pun lapar la kan. My sis suruh adik aku goreng satu keropok ni. Aku tengok keropok ni,agak pelik sebab ada macam-macam perasa & corak keropok ni unik sikit. Akak aku cakap,kawan abang ipar yang kasi..dia beli di acheh rupanya. Satu bunjut tu,duit malaysia RM15..gila mahal tapi sedap gak keropok ni. Masa belum goreng..kecik jer,bila dah goreng..besarr. Puas la makan..hehehehe. Sapa-sapa nak,sila la pergi acheh yer...hahahaha. Aku tak dapat nak bagi,semua dah jadi hampas dalam perut aku ni..wakakakakakak.

Adios


10 comments:

virusatu said...

wah..sakannye alya berjalan..cute la alya pakai baju tu k.sue..chumel..cm sedap je kopok tu..leh order ke?

MUMMY ILA said...

alahai comel alya pakai baju tu. dlm gambar nampak beso badannya. alya ni ngikut badan cam ko kak sue.. kurus tp tinggi

miss♥wahida said...

comey la alya nie..manis jea dia senyum

sis_nita said...

akak nampak kopok tu kanss.. tetiba jadikk lapar.. ni kat sini pon ujan lebat gilerr ni.. lam opis sejuk.. tu jadikk lapar tu..

el said...

a'ah la sue..aku pn tgk si alya ni makin lamo makin cun lak..manis tol bila dia senyum...seksi lak pki baju tu...cobit kanggg...hehehe

p/s: eh cm mn ko wat layout blog tu gmbr alya eh..meh ajo aku...ngeh3

fazilzura said...

kak su .. ceh takat habuk dlm perut x nak ler... cmner rs kopok tu .. menarik jek...

* cute nye alya pakai bj cmtuhh

elly @ suely said...

saham alya makin naik nie ekekeke... memg nmpk cute die pkai bj tu n pose cenggitu...

Nur Syafawati said...

sexy nyer alya!!!!cantik ler sue baju alya..mane beli!!!!!!

~Eila @ Along~ said...

wooo..alya cekciiiiii..ka sue..sedap kopok tuu..kalo wat kudap2an depan tv syok niii

♥ Eda ♥ said...

alahai kiutnye alya.. posing cam model..lag2 yg terkangkang kiak tu..ekeke...geram lahai tgk anak ko ni... badan semangat..rasa nak cubit2 nak bagi aina skit...cantik kasut alya pkai tu..adidas eh?