Monday, May 18, 2009

Bacang @ Macang

Beli kat Pasar malam,hari tu ke sg congkak ada orang jual kat tepi jalan tapi tak sempat nak beli. Teringin la sangat buah macang ni tapi belum masak sangat so kurang skit rasa dia. Kalau buat sambal pun sodappp...hehehe


7 comments:

~Atie+Farid~ said...

sedap wat sambal belacan ni kak sue........

fazilzura said...

dap nyeeeee..
dh lama x makan

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

wei!! ko ni pagi2 lagi dah bagi aku berliur.
aku marah ni hehe

Rafizah Nordin said...

sueeee wat la sambal belacan bacang mak oiii sebut pun aku dah terliur!

FaizAmYAirieL said...

amboi kak su..teringin bacang..mcm ade isi jerk..kahhhh

♥ Eda ♥ said...

aishhhh..aku suke buah ni...shedappp...kecur air liur aku tgk...tapi bile tgk lame2 cam lucah skit rupe buah ni..kahhhhhhh

leily's said...

YUMYUMYUM...
sue..ko ngidam plak ke?ekekekek..
kalo kat ganu ni dorang panggil buah macang..musim die la skrg ni..
ko try gini plak, cincang 2 letak dlm budu...terangkat gak tu...hahahaha..
re: tqvm wishes me on my besday..
tambah???...buat stakat ni kenyang lagi la..nnti kalo rase lapa aku tambah la..ekekekekek..nnti la..bila alya aku masuk preskol..bleh dak ni???