Wednesday, May 06, 2009

Bila mata bertentang mata dengan si Dia...

Assalamualaikum,
Ayat...tak leh tahan..hahahaha. Isnin kelmarin roger ke rumah ila debab,buat sekian lamanya tak bertemu TEHA al-unta. Rindu bangat sehh sama kamu,apasal ko makin cerah teha oii. Adeh..tak leh blah aku bergambar dengan teha ni..hahaha. We all plan meet teha kat rumah ila..specel menu..MEE KARI KERANG ok. Sangat la sedap,pedasss.

TQ ila menyediakan hidangan yang marvelous!! Lain kali buat lagi ok. Pasni besen ko balik,buat specel menu lagi tau..hahahaha Bab makan memang semua orang laju kan..kan...hahahaha












11 comments:

FaizAmYAirieL said...

meriahnyeeeeeeeee...huhuuhh..sunggguuhhh jelessssssssss....ehehee

miss♥wahida said...

bestnye dapat jumpe teha...

alyyani said...

patut la nampak mula alya kat blog zura, ade jugak korg sekeluarga kat majlis makan2 ni ek. hehe..

ctm-cak'on said...

x leh tahan ayat bab makan tue, ekekek....

el said...

npk sgt teha amat2 puteh dr ko sue..berdekah3

Nur Syafawati said...

sue..aku ckp jgn marah yer
ko ngan teha mcm adik badik..tapi lain mak lain bapak..kahhhhhhhhhhhhhhhhhh bersamaan xde kaitan langsung!!!

elly @ suely said...

sonok sakan teha diraikan macam nie nye meriah kan hehehe... kagum aku!

fazilzura said...

banyak jgk gambo kandid mu kak su ..

ppb_ppkp said...

kak sue...aah..mcm tu ajer...dia meniaga pakai warung tolak ngan beskal tua je..then dia buak meja tepi2 kedai....sedapppp taw kak sue..
kalah nasik kandar kat penang tu..heheheh..mai la rasa..mai la perlis kak sue..hehehe

ppb_ppkp said...

kak sue...aah..mcm tu ajer...dia meniaga pakai warung tolak ngan beskal tua je..then dia buak meja tepi2 kedai....sedapppp taw kak sue..
kalah nasik kandar kat penang tu..heheheh..mai la rasa..mai la perlis kak sue..hehehe

ai said...

Dimana-mana ada je gambar aku tgh menjual tudung..kahhhhhhhhhhh