Thursday, May 07, 2009

JoM LaYaN viDeO

video
video
video

10 comments:

nasz said...

comel nye gelagat alya

alyyani said...

sue, dalam vc ni aku dok tgk sandal nike alya jek. heheh.. hajat dihati nak beli untuk nia. tp tak penah jumpe size lagi. amboi alya, kemain lagi beraksi ek!

fazilzura said...

amboi2 alyaaaa...leh tahan aktif nyeee

FaizAmYAirieL said...

comelnye alya..dah besar dah kan? ehehe..x baik anak dara dok kat tangga nak..eehhee..haah la lawo la sandle pink nike alya..bekenan aku..

KasiH said...

syoknya main air...

shi3la said...

hamboiiiiii...

oYa said...

wah alya suka main air ek..kalau darwisy meraunglah...yg aku geramnya time aku nak mandi pun dia meraung mrh aku masuk air..uwaaaaaaaaa

~~ciklinn~~ said...

amboi2 bukan main ha anak dara tu kesana sini

♥ Eda ♥ said...

aktif btol budak alya nih...ekekeke... klakar plak aku tgk anak kawan ko yg dilambung ombak tu...mcm nak tercampak pun ade...ekekeke

el said...

bapak dia yg xcited ..hehehe

alya bergaya ngan kasut baru...syok la tu..hehe