Wednesday, May 13, 2009

Menu Buka

Assalamualaikum,
Semalam aku puasa Qada'..hehehe al maklum la puasa dah nak dekat,bila dah dekat baru terhegeh-hegeh nak ganti..tu memang dah jadi kebiasaan..huhu. Even hari panas,syukur alhamdulillah aku dapat menunaikannya dengan penuh sabar..hehehe.

Menu berbuka aku plan masak tomyam campur,kailan ikan masin & telor dadar. So balik keje,ambik alya terus ke kedai. Beli segala barang basah,nak beli kailan takde la pulak. So aku beli kangkung,buat kangkung belacan. Sampai rumah,bertungkus lumus menyiapkan hidangan yang tak seberapa. Ngam-ngam je aku siap masak,duduk kejap 10min..azan berkumandang.
Tomyam Campur
Kangkung Belacan
Telor Dadar

15 comments:

miss♥wahida said...

smlm pun saya msk tomyam hehehehe...

nasz said...

mkn mcm tu pon dah puas hati kan? yg pntg masak sndr!

fazilzura said...

wahh besh nye menu kak su..
lg2 kalau poseeee.. sure enak makan air tgn sdiri

Bibu said...

waa sedap menu buka kau!kangkung blacan ek..

FaizAmYAirieL said...

wau...menu ko kak su sungguh menyelerakan...sempat ko masak erk..siap ade 10 minit lg tu..kalau aku alamat minum air dulu la..ekekeke

[I][T][A] said...

bestnyer lauk... rajin masak...

ai said...

ayoyooooo..kangkong blacan kau!! bikin sentap tekak aku je tau!

el said...

ya rabbi buat aku lapoooo..huwaaaa

D.O.U.B.L.E...S said...

sedapnya.....teringin lak aku nak mkn tomyam tu wei nampak sedap lak...

elly @ suely said...

nyummmyyyyyyyyyy sdapnye kak sue... dah ler ngah lapo nie...

~~ciklinn~~ said...

sueee sedapnyer menu2 tu...kangkung belacann sgt sedap woo..... huhuhuh nak2 nak buka kan..mau melopong tunggu azan..hahhahahhaha

eh aku ada pose lagi yg tak berganti hihhiihihi

Nur Syafawati said...

dap nye kangkung belacan ko!!!

♥ Eda ♥ said...

aku pun pose tak ganti2 lag ni..ingat nak ganti gak la..maklum la kul 530 dah buke...bestnyeee...hehehe..tapi riso kang korang tepek makanan2 yg lazat kat blog...tergoda nafsu aku...ekekeke

alyyani said...

TGH LAPA NI, TGK TELOR DADAR PUN BESELERA.

TOMYAM KEGEMARANKU... :D

ayuZack said...

sedap nyer nampak tomyam ko sue... dah la mlm2 ni kelaparan.. kalo dpt semangkok.. duii.. sedappnyer... selamat berbuka ye pn. suraya..