Thursday, May 28, 2009

Selesaikan Hutang TAG

Tag from Marya

Tag 1 : kerja rumah

1) bila terakhir anda cuci toilet?
mgu lepas

2)pencuci apa yg anda guna?
Harpic,pilihanku!

3) dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai?kenapa?
Ermm...jarang sekali aku mop..hehehe sebab rumah aku ada tikar getah

4)apa tugasan terakhir anda sebelum menjelang malam?
masak dinner kalau rajin,basuh baju,layan anak

5) apa menu hidangan makan malam anda yg paling simple?
Telor dadar,ikan tenggiri jeruk

6)minuman selalu anda buat waktu pagi?
Milo

7)sebelum tidur apa yg anda suka lakukan?
Terus tido...kosa aku nak buat keje lagi..hehehe

8) harus menjawab tag yg tertera nama di bawah?
list rujuk di bawah sekali

Tag 2

Where is your cell phone?Atas Meja

Relationship?Berkahwin & ada sorang puteri

Your hair?Dah potong pendek

Work?yessza

Your sister? 2 - ima & ct

Your favorite thing?ermm..apa erkk. aku ni ikut mood gak.

Your dream last night?Tido dengan lenanya

Your favorite drink?Air buah/Milo

Your dream car?Alpahrd (betul ke eja erkk)

The room you’re in?Dept aku..ada 3 org.

Your shoes?Sandle je

Your fears?tengok keadaan la..hehehe

What do you want to be in 10 years?Duduk rumah jadi isteri & ibu sepenuh masa dengan income dari sang somi..kahhhhhhhhhh

Who did you hang out with this weekend?Dengan somi & alya

What are you not good at?Menjahit kot

One of your wish list items?DLSR,Oven,Laptop..ehh..byknya..hahaha

Where you grew up?Perak & KL

Last thing you did?Buat keje

What are you wearing?Blouse & pant

What aren’t you wearing?bikini

Your pet?takde bela apa-apa

Your computer?Asus

Your life?Sentiasa gembira & Bahagia

Your mood?OK la...bz ler

Missing?Arwah mak

What are you thinking about right now? Nak balik cepat..hehehe

Your car?Kete Nasional je

Your kitchen?Masak untuk somi la & anak le

Your summer?minum air suam je

Your favorite color?pink

Last time you laughed?baru je tadi chat dengan geng2 cipet.

Last time you cried?Dah lama tak nangis ni

School?Sek.Men (P) Bandaraya

Love? Somi,alya,famili & frens

So who wants to share their ONEs?? How about?list rujuk bawah sekali

Tag 3: Zaman Kanak2 Ku

Sila pamerkan gambar anda ketika kecil (Maximum gambar adalah 5 keping)

Sori...takde gambar la!

Tika ini anda anak yg no. berapa dalam keluarga???
NO.3

Perihalkan tingkahlaku, tabiat, peel & perangai anda waktu itu.
Amat lasak ok! Describe sendiri la perkataan LASAK tu..hehehe

Aku x nak tag sapa2! Sebab aku tau semua dah buat..hehehe. aku je yg last min.

5 comments:

FaizAmYAirieL said...

tag aku x buat pon...kaahhhh..tag award tuhh...yg fakta ke auta tu..ehehe

Nana said...

lor...panjang gile tag ko nih.bercinta nak menyudahkan.hehe

mama tisya said...

dh abis ek..3 je ek tag ko...nanti ada ms aku tag ko plak hehehehe

**vote utk tisya utk toddler super model contest..cara2 nk vote jom tgk kt blog mamatisya...tq

Marya said...

Thank you kerana menjawap TAG ku itu..

alizmiealya said...

hi! salam mama alya..
aduhla..same la kite..byk tul utang tag ni..hihi..
kite buh add awak kt blog kite yer..