Wednesday, May 13, 2009

Transformasi...

Hari ni tak sabar aku nak balik sebab akan berlaku satu transformasi. Apa transformasi tersebut,korang tunggu je la nanti k..hehehehe. Tengah boring tahap gaban ni,keje berlambak! Bukak mata jer,kerja..kerja..kerja..selagi belum tutup mata..kerjaaaaaa!!!

Ehh..dah hujan la! Ya allah,syukur alhamdulillah pada mu kerna menurunkan hujan rahmat. Moga esok pun seperti hari ni...sejokkkkkkkkkk seluruh alam..aminnnnnnnnnnn

10 comments:

AieZa said...

tmpt aku pn ujan nk turun dah.. alhamdulillahh.. dh lamaa xujann..

♥ Eda ♥ said...

aik..suprise la plak...sesuatu tul ni..takde clue ke??ekekeke

fazilzura said...

sini pun dh ujannn

miss♥wahida said...

ipoh pun hujan...

FaizAmYAirieL said...

wah...ade transformasi..nak balik cepat..beshnye..apekaH itew?? eehehe...kat pj ni dah hujan dr smlm kak su..

ai said...

ape la transformasi kau tu susu oiiii???

++eden|essey++ said...

ako teka bleh x sue...ni msti kes ko nak potong rambut kan...ermmm...tuh kan tranformasi gaks...hehehhe...kite tungguuuuu

ayuZack said...

putrajaya jugak x ujan2... mendung kemain hitam semacam... idok juge ujan nyer turunn... ate.. ape transformasi yang ko nak buat sue... cepat le bgtau!!

elly @ suely said...

kak sue cne nak wat backgroun muke alya nie?

nasz said...

aminnn