Friday, June 05, 2009

Jawab TAG


1- Copy Award Diatas Untuk Diletakkan Di Blog Anda

- Done

2-Nyatakan 5 Fakta Menarik Tentang Si Pemberi Award Ini (ada dua org kasi aku award ni..paiz & nana)

paiz
-anak teruna dia hensem
-kadang tu bila gather,alya & airel baju sama kaler..ada JODOH kot?? kahhhhhh
-tokei sabun
-sore halus,sekali gelak..mcm pontianak..wakakakak
-dia dok kat banting tapi sanggup turun jumpa mber2 kat sini.

Nana
-Berkenalan di PCM
-1st meet kat PCM gathering
-Anak dia mata galak,aku sangat suka org bermata galak ni
-Dia ada tahi lalat di tepi dagu,betulkan nana??
-nana ni pendiam tapi tak lokek senyuman (betul ker)


3-Setiap Blogger Mestilah Menyatakan 10 Fakta Atau Hobi Diri Sendiri Sebelum Memilih Penerima Award Seterusnya

1. Aku seorang yang simple
2. Aku mudah mesra pada sesiapa jua
3. Kadang-kadang aku ni seorang pemarah
4. Tapi aku juga seorang yang mudah maafkan dengan kata lain malas nak ambik port sangat
5. Seorang isteri kepada somi yang sangat aku cintai
6. seorang ibu kepada anak aku yang bijak..nur alya batrisyia
7. Aku seorang pendengar yang baik,tambah-tambah kalau kawan2 ada masalah
8. Aku suka memasak,kalau datang mood rajin
9. Aku suka tengok katun
10. Kadang-kadang pelupa


4-Anda Perlu Memilih 10 Penerima Award Seterusnya Dan Describe Tentang Mereka
Aku rasa semua dah buat kan. So aku close TAG ni (aku kedekut)

2 comments:

sis_nita said...

weii.. katun apa ko suka tengok tu? akak suka tgk katun tom n jerry.. huhu! layan dengan sara wawa.. beh gak woo..!

FaizAmYAirieL said...

haaa buat pon..ingatkan luper tadi..ekekee...tuhla alya n airiel asik sedondon..ade jodoh kot..kahh..marah besen ko weh...