Friday, June 05, 2009

Santai bersama alya

Lama tak tepek gambar berdua dengan alya,sejak-sejak dia ..`ayah'...`ayah'..eee..dah jadi anak ayah sekarang ni. Kalau tak nampak batang hidung ayah dia yang mancung tu,selagi tu la `ayah'. Mulut dah petah bercakap sekarang ni.

Semalam boleh pulak takde elektrik! yang alya..mama..tutup..mama tutup..wakakakak. Dia ingat aku tutup lampu. Nasib baik masa tu cerah lagi walaupun dah pukul 7. Alya ni kalau ayah dia ada rumah,memang berkepit je dengan ayah dia ok. Jap-jap ayah! Mama tak kisah pun,boleh mama rileks...hahahaha.







2 comments:

ai said...

tingat lak aku kat opet...huhuhu

alyyani said...

habiskan masa yg berkualit besama anak. bes!