Friday, June 19, 2009

Shop for Alya

Assalamualaikum,
Semalam en.somi balik keje lambat,minggu ni memang somi kena standby sampai pukul 7. So dekat pukul 8 macam tu,somi balik. Dah mandi semua,tanya somi nak makan apa. Kebetulan susu alya dah abis. Masa somi balik tu,dia bawak balik susu satu tin besar & satu kotak. Aku ingat tak jadi makan kat luar. So aku tanya balik..

'Yang..nak makan apa malam ni'

'Sayang g la mandi dulu,kemas barang alya'

Lepas 15min dah siap semua..

'Kita nak pergi mana ni yang??'

'Sayang ikut je la'

(suspend je..hahahaha)

En.somi yang drive,masa kat simpang jalan besar en.somi masuk simpang kanan,dalam hati ni dah munga-munga,rasanya nak ke JJ kot. Mulut aku diam je,tak nak tanya banyak kali..kang kena bebel lagi..hahahaha. Rupanya sah pergi JJ,sukanya dalam hati!

Actually en.somi dapat durian runtuh skit semalam,mungkin rezeki alya la. Aku pun selalu cakap kat en.somi barang alya ada yang dah abis,baju tido alya pun kena ganti sebab dah kecik. So dah dapat tu,berabisan la skit utk Princess aku tu. Beli pun yang murah-murah jer. Lepas dah cari barang alya,aku pun mengecek en.somi..hahaha. Aku mintak belikan sandal & baju sehelai. Cari yang murah jer,save bajet..kualiti tetap sama!


Sandal baru alya

Baju PDI-tengah sale,rembat la sehelai

Sandal Bata

Toiletries untuk alya

Stok baju tido untuk Princces

17 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

wah JJ sopping .. kita kalau gi JJ suka beli bj siang utk adam .. murah2 gaks :;-)

elly @ suely said...

comeil2 la baju dak pompuan nie kan? eee gerammm.... hehehe...

irma said...

wah....syioknyer alya....shopping sakanlah smlm yer...

Nana said...

wah soping sakan nampak

AieZa said...

wah sopping.. skang sale lg ke? dh bis kn? lama aku xpegi sopping complex.. ade je hal..

shiemz said...

wah..soping² yek.. best nih... aku x berkesempatan nak bersoping nie sebab ngah sengkek.. hak hak hak~!!

ai said...

wahhh...musim doyan ni dpt lak doyan runtuh kt laki kau ye? muahahahaha...rezeki utk kau ngan alya gak tu.. :P

Bed said...

bestnye shopping tgh bulan ni kak oiii....bukan alya je yg dpt baju baru....mama pun sekali....best2..heeee

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

waah..!!~~ shopping time lum gaji laa.. huhuhu..!!~~

MUMMY ILA said...

wahhh...ni dinamakan "durian runtuh"...hehe

alyyani said...

alya nye rezeki dpt banyak barang baru... :)

el said...

ko mmg antu JJ kan sue..hehehe

PuteriSatu said...

akak suka cari baju tido kat tesco..cecantik gak..

c-idah said...

hari nie..
sy nk p shoopng plak..
hehehe..jom!

wah!...bnyaknye mmbeli..

c-idah said...

hari nie..
sy nk p shoopng plak..
hehehe..jom!

wah!...bnyaknye mmbeli..

fazilzura said...

amboi mama alya pun soping sakan nmpakk

FaizAmYAirieL said...

cantiknye baju tido alya kak su..bekenan aku..pandai ko pilih..ehehe