Friday, June 26, 2009

Teka & Menang

PERADUAN TELAH DITUTUP





Syukur alhamdulilah...aku tak sangka nama aku ada dalam tu..hahahaha.TQ zura sebab berbesar hati memberi saguhati walaupun aku tak menang..hahahaha.

Azura777
Tempoh Peraduan : 6hb Jun 2009 hingga 26hb Jun 2009
Tarikh tutup : 26hb Jun 2009 @ 6 petang
Keputusan : 28hb Jun 2009
Juri : En. Suami Zura iaitu Encik Megat

Jom teka & Menang. Aku teruja tengok contest yang zura buat ni sebab hadiahnya jam. Kebetulan jam tangan aku dah rosak,sian aku kan. Ohh yer,zura ni kawan aku dari PCM. Dah banyak kali la jugak jumpa zura ni. Kecil molek orangnya. Ada dua orang puteri,sangat comel. Sebelum ni aku penah post entry besday jay,then aku ada pegang sorang bb. Itu la anak yang no.2,sangat semangat. So kalau korang berminat,boleh la enter contest ni ok.

6 comments:

NOOR AZURA MOHD JAAFAR said...

hahaah mana link aku sue??? hahahahah

NOOR AZURA MOHD JAAFAR said...

su, dah click kat banner, tp tak g ke blog aku pun??
errkkk....

saveme_zero said...

tak jadi lak aku buat tp aku dah letak link ko..hehehe

shi3la said...

hoooooo...dptt jammm yerkkkk...kangg ramaii ygg tekaa betull kanggg..camnoo kire tuhhh...

ibu_umairah said...

wow hadiah n ye menarik......

sis_nita said...

wahh..
hadiah jam ehhh..
lumayan sehh..