Friday, July 03, 2009

ECPI

Assalamualaikum,
Korang biasa dengar kan air ECPI ni kat tv or radio. Hari tu aku berjalan-jalan kat area office aku ni. Then nampak la air ECPI ni,so ambik pamplet ECPI. Aku terus berminat nak tahu pasal air ni. So hari ni aku beli satu botol kecik $3 & besar $7.90. Air ni banyak kegunaannya.

Antaranya

- Mengawal gula dalam darah
- membantu mengembalikan keseimbangan
- Cepat meransang tenaga
- Gangguan makhluk halus
- Mengeluarkan toksid (utk PEROKOK)
- Melancarkan perjalan darah
- Kecantikan kulit
- Obesiti

Ada banyak lagi kebaikan air ni,so nak tahu lebih lanjut..korang dapatkan la kat mana-mana cawangan terdekat.



8 comments:

KasiH said...

Untuk pengetahuan ko...kan aku demam baru, aku beli air ECPI ni minum terus sehat ko...Segala toksik kuar...Ini kisah benar aku tak tipu..

fazilzura said...

kalau ikut kan ni just air mineral biasa je kan ..

~Atie+Farid~ said...

air ni rase cam air mineral ke???? mcm nak try jek

saveme_zero said...

ryn-bagus la tu ryn. aku minum ni pun,x rs ngantok.

zura-air hebat namanya zura. ko try le beli

atie-lbh kurang je atie tapi mmg bagus. aku try sapu kat tangan aku,kaki aku..mmg nampak beza ko.

el said...

air mineral biasa yg telah dijampi ngan doa2..x leh langkah tau..
laki aku ada beli..berebot2 kami mnm...
aku lah yg abiskan...kahhhhhh
bg skit kat anak2 jugak...
laki mtk..sori dh abis..kahhhh

Bed said...

selalu tgk kat tv & dengo kat radio..
belum beli & try lagi....kalau terbukti berrkhasiat ni yg buat aku nak beli ni....

Nana said...

slalu dgr iklan ni xpnh try lg bli air ni

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

ayah kita pun minum air nieh ..beli berkotak2 ..