Monday, July 20, 2009

Mencari rumah sewa

Assalamualaikum,

Aku sekarang ni tengah mencari rumah sewa dikawasan cheras. Kalau sapa2 ada info ker,boleh share dengan aku.

Ekekek..maybe ada yang tertanya-tanya kenapa tiba-tiba aku tercari-cari rumah sewa kan. Tentu ada yang sedia maklum hari tu,aku dah citer dalam blog yang motor somi ku dah kena curi. So kalau nak beli motor baru,harus lah cari rumah yang ada tanah. MIL aku suh pindah,takot berlaku lagi kejadian yang tak diingi..huhu. Kesian kami kan...(hehehe). Sekian

TQ

8 comments:

fazilzura said...

daku dh share dh kak

~Atie+Farid~ said...

alamak kak sue..area cheras den xtau..kalau segambut leh la tolong..hehe

~chekuna~ said...

sue... sy tak boleh pi perjumpaan hari sabtu ni... hubby ada course.. dia bwk kete... sy nak pi sgt....sapa2 yg boleh ditumpang... kui kui...

alyyani said...

skang ko dok area mane? area seri kembangan kan?

p/s : gathering yg ko ajak tuh, yg b'day anak kak ai tu ek?

Anonymous said...

apsal k.sue nk pindah umah sewa lain plak ke? bile k.sue plan nk pindah nie? ~~yam

MUMMY ILA said...

mau pindah ke?

Bed said...

cheras? tak dapek den nolong ...shah alam buleyyyyyyyy...sape yg nak pindah ni?

Ibu Mifzal Arsyad said...

apasal nak pndah sue? ihik..nyibuk je aku ni nanya..