Thursday, July 16, 2009

Saya yang comot

Semalam petang lepas balik keje,melayan princess aku ni. Memang dia suka makan sendiri,sekarang takde sepah-sepah dah..sopan skit dah. Kalau aku tak bagi,dia buat perangai ok. Dah pandai tunjuk perasaan tau alya sekarang ni. Macam semalam,mula-mula aku tak kasi dia makan sendiri..tau dia buat apa! Hahh..dia tolak kabinet kecik yang 2 pintu tu,sib baik tong beras aku tak jatuh tau & nasib baik aku tak naik hantu semalam..hahahaha. Aku dapat kawal diri aku,aku buat dek sambil memakan calcium.

Aku biarkan alya kat dapur,dia masih dengan hati bengkek! Aku ambik hanger,konon-konon nak pukul. Dengan sponton,dia menonong ke depan duduk kat sofa..hahahaha. Macam-macam tau pe-el dia sekarang ni. Mulut dah pot pet,dah boleh bercakap..tau je la gayanya. Headache gak woo!

Hari ni punya kes pulak,bbsit YM aku. Alya gigit adam,anak cikgu yang bbsit jaga. BBsit cakap mula-mula kat dada pastu kat tangan. Alya geram sebab berebut mainan si adam tu. Aihh alya...nape la gigit adam tu?? Dah mama kena jumpa umi adam. Dah lama alya tak menggigit orang,ni buat balik. Alya & adam ni memang sangat tak ngam! Ada je nak berantakan..hahaha. Sian bbsit yang kena layan anak-anak kecil begini.
















Kelmarin dapat mail dari tesco. Selalu pun dapat voucher dari tesco ni,just $1.50 or diskaun barang-barang lain. Jarang sekali la dapat voucher yang best. Bukak je mail dari tesco ni,tengok ada voucher dari tesco untuk enfagrow. Wahh!!! Aku sangat suka..hahahah. Bagi korang $20 tu mungkin sedikit tapi bagi aku...banyak woo..hahahaha. Hujung minggu nak pergi rembat enfa untuk alya.

11 comments:

miss♥wahida said...

garangnye alya..comey jea dia walaupun comot...

AieZa said...

uishh.. menggigit plak.. protes teringat mama nye smlm ke?

KasiH said...

byk off tu....haruslaa ko berlari2 p beli enfa nih...

Bed said...

sweet je alya makan....tak meleleh pun...comot kat mulut je...sabo kak jgn ko hanger alya tu....weiii best arr bb sitter alya main YM ngan ko ye.....so up to date!!!apsal TESCO tak bagi kat aku voucher discount tu????aku nak rembat jugakkkkkkkkkkkkkkk!!!

Reena said...

wow hot temper ya alyanie...comella

D.O.U.B.L.E...S said...

memang kena bebanyak sabo dgn anak2 nie..

ZiE said...

bagusnya alya mkn dah tak sepah2 ye....

AlizMieAlya said...

>alya comot2 pn maintain cute tu..
>mesti comei time babak akak angkat hanger dia terus p tempat lain tu..hihihi..

el said...

pic alya tgh mkn tu mcm dia x pedulikan org..hehehehe

Bibu said...

alolo...comotnye!mmg lashak le bebudak ni..nuha pon smlm de pecahkan cermin kat hall umah..sib tade ape2 kene de

shiemz said...

dah besar dah alya.... bila nak tambah lagik nie su? hehe