Monday, July 13, 2009

TAG dr Mama Adam lagi



1. Copy badge "2009 Cute's Blogger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
Done

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
Ryn mama adam molat.

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya(anda di-tag)

1. Aku suka memasak

2. Aku suka senyum sebab gigi aku cantik..wakakakakak

3. Orang kata aku garang,tapi tak kenal maka tak cinta ok.

4. Suka mengemas rumah bila tengah rajin la kan

5. Kalau duduk rumah,aku akan tengok katun..layan dengan anak aku. If takde keje, memang akan layan TV jer. Aku tak suka tido siang.

6. Aku suka berjalan tapi sejak kahwin agak terbatas perjalanan aku.

7. Aku suka berkerja kat tempat sekarang walaupun gaji sikit sebabnya FREEDOM yang aku dapat kat sini lom tentu dapat kat tempat lain.

8. Aku suka bersembang dengan sapa-sapa saja walaupun tak kenal,kan aku ni peramah..hahahaha.

9. Aku suka bersukan tapi port nak bersukan tu takde la.

10. Suka memerhati alam sekeliling


4. Anda perlu memilih 6-7 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
Semua geng-geng mak ayam

3 comments:

sis_nita said...

akak pon..
peramah gak..
asal orang tanyerr jerr..
akak layan..

yang peliknyerr kat opis nehh..
akak jerr yg depa tanyerr..

alizmiealya said...

>tag ni mmg berhantu kan kak..no ending..hihi..
>kak..ko peramah ek..best ar..aliz pn kepoh gk tp perlu diransang..ekekeke..
>oo..berkenaan ngn soalan misteri akak..jawapannye: liz duk kelana jaya..:)

MUMMY ILA said...

nantila aku wat bila aku dah takde keje ^_^