Monday, July 13, 2009

TAG dr Mama Adam

Aku berbesar hati nak menjawab TAG dari Mama Adam Molat ni...hehehe.

1. berapakah umur anda?

30thn..lagi sebulan setengah

2. anda berasal?
Lahir HKL..besarkan di kg sampai umur 5tahun

3. berapa adik- beradik anda? anak yang ke? nyatakan berapa orang lelaki dan berapa orang perempuan?
7 org..yg ke-3...3 pompuan & 4 lelaki

4. sekolah terakhir anda di?
S M (P) Bandaraya

5. bila kali terkahir anda memotong rambut?
Bulan 4 ke 5

6. shampoo apa yang anda gunakan sekarang?
Clear Biru

7. anda gemar menjahit? kalau tidak, nyatakan sebab?
Boleh la..jahit yang basic je

8. bila berada dirumah, adakah anda suka menghias diri?
suka..hehehe..tp takde la mekap bagai..yang sedap mata sang somi memandang

9. apakah kerja rumah yang anda paling malas nak buat?
Lipat kain! Dah macam gunung everest,baru la aku lipat..hahaha. Aku rs semua org mcm tu kot..hahahaha

10. soalan yang terkakhir, bagi 5 kenangan manis yang tak dapat dilupakan sampai bila- bila?
1. Berkenalan dengan en.somi
2. En.somi melamar..ngeh2..pas 7 tahun menunggu
3. Sah menjadi isteri pada somiku
4. Lahirkan Alya
5. Dapat kenal ramai kawan dari m.com

11. siapakah yang anda nak tag?
- geng-geng mak ayam

Sila jalankan tugas!

No comments: