Saturday, August 08, 2009

Assalamualaikum,
Semalam aku cuti,bawa alya ke Ampang Puteri untuk injection 18M. Sampai kat klinik Dr.kumari,ramai dah sampai..ada la dalam 3 parent macam tu. Tunggu 15min macam tu,dr.kumari pun sampai. Rupanya turn alya no.3..hehehe. Nasib baik tak yah tunggu lama. Kebetulan alya pulak selsema tapi dah nak kering,so doc kasi ubat sekali. Semalam timbang berat alya 19M 11kg. Naik la skit...ekekekek. Masa injet boster tu,nangis skit la..ekekeke..berlakon jer.

Masa kat lobby,nak ambik ubat kat farmasi..ada la tempat playground. Alya apa lagi,memang nak main je la keje dia. Bukan tau sakit pun..berlari,memanjat,aihh..macam-macam ler. Langsung tak nak duduk,jenuh nak kawal. Dah la main macam orang besar!

Kesan injection.. tunjuk sakit le tu

Kedekut!!Kedekut!!Kedekut!!Kedekut!!

video

4 comments:

el said...

ikut sape lah tu kedekut eh..kahhhh

MUMMY ILA said...

hehehe.okla tu alya..
lasak takpe janji sihat kan?.. hehe

ala kecik2 je lasak..dah beso nanti sure control ayu cam mama dia. kahhh

Ibu Mifzal Arsyad said...

hehe..berat dak mifzal lg dr alya..mifzal dah 13 kg lebih dah..apa pun..seronok dgr kecerdikan alya nih..

leily said...

salam sue..
ololo, sian si alya kena inject ..
tp sib baik ibunye cepat2 rasuahkan menan.. kureng sket rase sakit tu.. pandai!!