Sunday, August 30, 2009

Baking time

Assalamualaikum,

Pagi tadi lepas sahur aku siap-siap basuh baju,kemas rumah sebab nak ke semenyih. Hari ni aku kat semenyih,my sis buat..buat project membaking semekut raya...kahhhh. Planning buat 6 jenis tapi baru sejenis dah keluar segala peloh jantan betina..hahahhaa. Macam mana la erk orang yang buat biskut raya beribu-ribu tu,tak terkangkang ker..ekekekek.

Dari pagi aku & my sis buat samperit dahlia. Baking baik punya la kan,dah masak yang pertama..tak berapa menjadi lak. Aisehh..apesal pulak ni, kali kedua pun sama. Aku cakap kat akak aku sebab lama tak baking kot..merajuk dah agaknya..hahahaha. Rupa samperit tu toksah la korang sibuk nak tanya,tak semegah nama pun..wakakakaka,takat isi perut je la. So biskut yang ke-2,coklat almond chip. camne rupa...lom tau. Kalau menjadi,aku UP la dalam blog..ekekekekek

Coklat Almond Chip - Famos Amos

Alya sedang membuli sepupunya & menunjukkan muka tak bersalah

Alya sedang mengemas

Puding Roti

10 comments:

ppb_ppkp said...

fuyooooooooooo buat sekut raya..cayalah kak sue..
imah main tunjuk jer kak sue..
zdan nak buat.

Bed said...

awal lagi ni kak baru 9 ramadhan...ko pun jual gak ke?

saveme_zero said...

semangat nak raya kan penting..wakakakakak

~chekuna~ said...

wah dah buat biskut raya..
tahun sy tak buat... xde mood..
boleh gitu... hehe

Fiza Nordin said...

wah sue dah start mmbaking :)

el said...

aku thn ni beli jerk
no more nak buat2 lg..x larat dah ...hehehehe
sedap famos amos tu...

alyyani said...

kalau kitog ni sue, takleh buat kuih raya awal2. nanti belum raya abis dah. kitorg biasa buat 2 -3 ari before raya. so bole tahan smpi raya. hehehe...

FaizAmYAirieL said...

wahh baking membakingg...syok tu..kalau aku sure dah x pose..kahhh...alya notty yerr buli org..kah.same la dgn airiel.kalau dgn sepupu2 die la org yg suke membuli lagi2 kalau dak tu nangis lagi die suke..hadeiiii

Nana said...

yallah terliur btol tgk cekelet chip tu bole bg resepi x?hehe

AieZa said...

sedap plak rupa biskut ko wehhh..