Saturday, August 29, 2009

Contest Jom Main Air Bersama

Hari ni nak join contest dari Kakyong lak. Harap-harap ada la rezeki..ekekekek

Gambar ni diambil masa pegi mandi manda di sg congkak..2nd time bawa alya mandi ni. Air kat sg congkak ni sangat la sejok. Sampai alya tak nak masuk dalam air tu..tapi masih nak bermain air jugak..ekekeke..siap bawa cawan nak mandi.

2nd time cuba cecah kaki..tak berjaya jugak..sebab macam air batu..hahaha.


3rd time..bersiram guna cawan jer la..hahahaha.


Cubaan ayah alya memasukkan alya dalam air..berjaya..hahaha

Kami 1 happy famili

3 comments:

ppb_ppkp said...

amboi..syioknya alya...

kakyong said...

Salam kenal mama aliya..

sama plak nama anak kita.
mama aliya tak baca betul2 yer syarat pertama... secara otomatik memang disqualified..

btw, kakyong UP kan foto you sekeluarga sbg tanda penghargaan sbb sudi juga nak masuk, walau tak cukup syarat.

mari lah masuk giveaway yg ini..
http://anakkusayang.com/blog/contest/contest-ramadhan-syawal-anak-anak

shiemz said...

hadzeq bab main airnie yg fail.. sangat x berminat main air kat sungai la... kalau kat umah ker, kemain lagik dier... huhu