Wednesday, August 26, 2009

Winner of What??

Assalamualaikum,

Petang semalam masa tengah memasak,dapat satu call dari private number. Suspend jugak la,takot la kan orang-orang pelik buat call ker. Then pick up the phone dengar suara perempuan.

'Hello!

'Hello! Ini Suraya Ahmad ker??

'Ya saya.

'Saya buat panggilan dari Genting. Miss ada menyertai contest Hi-5 surprise kan??

'Ye..ye,hari ada...kenapa??

'Miss salah seorang pemenangnya'

Terkejut gak aku,excited dah ni..wakakakak

'Miss kena datang Wisma genting untuk ambik 2 tiket. Event adalah pada 31 Aug.

Terus aku ternganga & frust skit.

'Oo...kena datang sana yer. Ok..saya akan datang hari jumaat.'


Lepas dah berbuka,en.somi pun dah rileks-rileks..terus bagitau dia. Dia pun excited gak tapi bila dengar 31hb Aug terus dia ..

Hahh..31hb ker sayang?? X yah la.

Terus aku full stop je kat situ..huhu. Memang nak sangat pergi bawa alya sebab alya suka Hi-5 ni tapi mengenangkan hari berpuasa..apa ke halnya pulak kan. Takde rezeki aku pulak nak pergi tengok. Maybe next time.



8 comments:

ibu damia said...

cograt mama tisya...la rugilah pulak rasanya x pergi.....tapi jangan sedih2 yer..next time lah gi...

btw...Aleesya pun suka gak Hi-5 ni...

KasiH said...

Lorrr sayang nyaa...kalo aku ronta2 dah nak gak gi...oppss...bkn ank yg meronta..mak budak yg meronta...heheheh~~

AieZa said...

alahai.. rugi2.. dia punye show siang ke mlm?

Ibu Mifzal Arsyad said...

wah bestnya..tp tu la bulan posa plak kena eventnya..

MAS said...

pulak..aduhai ruginyer xpegi tu..bln pose la k tue..xpela xde rezeki nk pegi

ai said...

Alamakkkkkk..sanyangnye wei!! huhuhu

el said...

event tu siang ke mlm..
ermmm xmo pi ke..sayang betul
xleh postponed ke..kahhh aku
xpelah xde rezeki

Nana said...

good luck ek..
wah panjang sungguh story nih.hehe