Tuesday, September 08, 2009

Jawab Tag Masak

Aku nak jawab TAG dari Melaty,sori baru sempat nak jawab..sebab takde latest gambar masak..ekekekek.

TAG Makan-Makan Raya:-

1. Suka memasak ?
I like!!

2. Masakan istimewa anda untuk yg tersayang adalah...(2 jenis)
Sardin Cili api
Paprik campur


3.Makanan istimewa yang anda suke waktu Raya? kenapa?(2 jenis)
Rendang Ayam
Masak Lodeh

4. Kuih Raya Kegemaran anda dan si dia?
Kuih Tart
Samperit

5. Tayang sikit gambar masakn dari anda...hehe...
Semalam masak untuk berbuka...
Sayur campur

Sambal sardin

Ayam Masak Lemak Cili api


6. Sila beri TAG ini pada 6 orang kenalan di Blog List anda:-
semua di list blog aku

(sila buat ok...)

8 comments:

alyyani said...

masak lomak ayam cili api tu betul2 buat aku terliur. suka gak masak n makan tu..

fazilzura said...

FUYOHHHHHHHHHHH menu kasi lelehhh

Nur Syafawati said...

masak lomak ko mcm menarik je sue...aku ni nak kena byk blajo lagi wat masak molak cili api ni..kalau rase mil aku nyer..melecet jubo

Bed said...

sambal sardin tu mengancam sungguh!!

Aleyn said...

Seleranyer tengok lauk-lauk tuh...

Salam Perkenalan..

shah-ila-ain said...

weihhh...amboii ko sekali masak..hambekk semua ado...kahhhh...i likeeee..

miemiey said...

sambal sardin..tingin nk mkn asenya,,,boley ambik laa tag ni yee..kl msk2 ni i like ...

sis_nita said...

pehhh.. sambal sadin ko dikkkk..