Wednesday, September 02, 2009

Hari ni aku nak citer pasal alya lagi. Malam tadi melepak-lepak lepas berbuka then tunggu somi balik. Alya macam biasa la,kemas sana kemas sini. Kejap-kejap dia tanya aku itu ini,layan je la.

Lepas dah mandi semua,somi pun dah balik dok tengok tv. Alya pulak tengah main,kuar bilik masuk bilik. Tengah main-main tu,dia panggil ayah dia

'Ayah..come,come!'(sambil tangan memanggil ayah dia)

Tergelak aku dengan gelagat alya ni. Makin keletah,macam-macam dah knowledge dia dapat. Syukur alhamdulillah..so far pemkembangan otak dia sangat bagus. Picas kat bawah ni,last week masa g sunway. Takde picas yang terbaru lagi dah..ekekekek






Puting ni aku pesan kat HR aku,dia pegi singapore..so murah la skit kan. Kalau kat sini RM22.90,sana convert m'sia baru RM13 je. So aku beli 2set untuk botol susu alya.

8 comments:

fazilzura said...

bagus ler kak , alya dh makin bijak and aktif.. makin slim melim ler mak nye

AieZa said...

ko masih setia lg dgn avent eh sue.. aku boycott terus.. hehehe..

bijak la si alya.. pandai panggil ayah dia.. come! come!.. wahh.. hehehe..

[I][T][A] said...

Pandainyerr alya... jauh beza harga avent tu kan... raisha pun guna avent gak.. skrang avent ada botol baru yang BPA free.. harganya agak mahal berbanding yang biasa RM 49.00... kalau kat singapore mesti murahkan... kat sue dah beli ker botol yang baru tu?

alyyani said...

waa best la bole kirim beli barang avent kt singapore. jaih beza harga kan?

besar dah alya, makin cerdik. berkat ajaran mama dia la ni :)

p/s : betul la, bulan puasa ni malas skit nak snap pic.

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

pandainya alya .. avent nie dulu pakai kt adam .. lepas dok asyik leaking terus tukar ke NUBY BPA free lagiks .. plan 2nd baby beli avent 1 set jer kot coz set breastpump guna avent .. heh..heh..

FaizAmYAirieL said...

comey gerlpren airiel ni laa...same je dgn airiel akal die...mcm2 soklan..mcm2 kerenah..mcm2 ideanye..ekekee

shi3la said...

hamboiiiii putingg alya import lagikkkk...kak shiela dolu..*ewahh** isap jarii jerk tauu...huhhhh cemburu haku ngan kau alya hoii..patutt ko bijak dari haku..ko isap puting import dr singa ghupernyerr...coiiii..

ZaEr.. said...

hehe...info yg menarik.Ank2 zek suma menyusu botol.Tapi jauh klu nak g beli tu..huhu