Thursday, September 17, 2009

TAG PERSIAPAN HARI RAYA

Tag persiapan menyambut hari raya

Oleh sebab semua persiapan dah settle,maka dengan senang hati aku nak menjawab tag ini dari zura..ekekekek

BAJU RAYA
- Dapat sepasang,malam tadi baru beli..kui3.


KASUT RAYA
- Dah beli minggu lepas..mrR yang belikan.

FAMILY AKU
- MrR nak tema hijau tahun ni,so malam tadi cari la kaler hijau tapi x senada la kan..dah last min..paham2 je la..asalkan hijau..hahaha

IBU AYAH:
-Mak ayah aku...tak sure lak kaler apa..hehehe

FAMILY MERTUA:
- Tahun ni,mil aku beraya sorang dengan anak-anak. Takde tema rasanya

KUIH RAYA
-biskut raya..aku ada buat,dapat la dalam 6 jenis..then ada orang bagi..rezeki.

RUMAH BARU
- tunggu la 3tahun lagi kot..ekekeke

LANGSIR BARU
- Tengok la..esok lusa baru nak cari or pakai je yang lama tu..hehehe

DUIT RAYA
- Ermm...mrR kata,xde bajet. boleh gitu???

BONUS
- Syukur alhamdulillah...bos baik hati nak bagi

BALIK KG
- Balik semenyih jer..ekekekek

Daku nak tag :
- Kawan-kawan blogger yang belum buat lagi.sila buat OK.

3 comments:

~Atie+Farid~ said...

kak sue & Family....selamat hari raya maaf zahir batin.....

alyyani said...

jauh nye kampung ko sue, semenyih je? heheh..

sselamat hari raya aidilfitri utk ko sekeluarga. maaf zahir batin :)

kasihatie said...

kak sue..slamat hari raya maaf zahir batin...maaf yer kiranya ada salah dan silap..ampun dipinta..heheh