Thursday, October 15, 2009

Assalamualaikum,

Hari ni..banyak keje kena buat. Actually this month aku bizi skit. Dah hujung tahun,paham je la kan,banyak projek yang dah settle..nak handover pada client lagi. Sekarang ni tak sempat sangat nak update blog,nak sembang pun kadang on off. Walaupun kerja banyak..wajib aku balik 5.15..hehehe. Tak kuasa la aku nak stay back buat keje kan, seharian dah kerja..sure la nak rehat lebih skit.

Ohh...semalam aku masak ayam lemak cili api & sayur baby kailan. Abis mrR pulun,sedap hingga menjilat siku...kahhhh. Hari ni takde idea lak nak masak apa. Dalam freeze..kosong! ekekekekek. Selalunya kalau nak masak baru aku beli sebab kadang tu aku malas nak masak. Kebetulan ada ayam 1/4 lagi,so abiskan je la kan. Sayang je kalau buang.

Picas?? Aku amat la malas nak snap sebab camera aku macam dah rosak,bila nak tekan snap tu..tak boleh nak snap. Agak-agak korang kerja sapa?? Sapa lagi..anak dara aku tu la..si alya. Habis dia ketok-ketok..tekan-tekan...terseksa jiwa aku melihatnya. Bila aku ambik..mengamok! Ada sapa-sapa bermurah hati nak kasi camera free tak kat aku?? kahhhhhhhh (sure ada yg jelir lidah kat aku kan). Kalau ada..sila la kasi yer...kuikui

Hari ni...sudah 26 syawal kita menyambut hari raya. Lagi 4 hari sahaja tinggal,entah dapat,entah tidak tahun depan aku menyambutnya lagi..wallaualam. Dalam bersuka..ada juga berduka..... yang pergi tetap pergi..takkan tumbuh hilang berganti.






3 comments:

Aleyn said...

Kita ader idea...apa kata belikan Alya Camera mainan...tapi sejibik cam betul...yg bleh snap olok2 punyer...rasa nyer ader terjumpa kat kedai mainan...

Sian awak..tu tander nyer kena beli camera baru...ekekee

FaizAmYAirieL said...

lorr alya ketok kamera? ekekee...haah la patot ko belikan alya kamera 1...ehehee...sedap aku bace menu ko tu...nasib xdek pic..klau ade sure aku dah kemelelehan...ehehhee

elya said...

salam....tumpang lalu...jes nak share info...wanita2 lepas bersalin jum cuber pakai korset premium beatiful..elok untuk breastfeed,'kemaskan' balik rahim kiter,ilangkan stretch mark..dan juge buah dada dn punggung pun tak jatuh..bleh detect breast cancer juge..jum laaa singgah blog sy and contact sy tuk tau dgn lebeh jelasss:)..semua org dh memilikinya..anda bile lg:)


regards
-yg ingin menolong-