Monday, January 11, 2010

Mari bersolat

Assalamualaikum,
Ni video semalam,sempat la rakam skit. Sekarang ni,kalau aku solat..alya pun nak solat sekali. Masa dia tanya ayah dia mana..aku cakap la ayah dia allahuakhbar,dia pergi bilik sebelah...ambik sejadah & telekong aku...jemaah dengan ayah dia..hehehe.


video

8 comments:

mamashasha said...

bagus alya.....kalau dia nk solat ikutkan aje.....melentur buluh biar dr rebung...mamanye bendere merah ke???haha

Nana said...

heheh comei2 mcm damia je sama je

alyyani said...

moga jadi anak yg solehah ye alya. budak mmg cepat tangkap ape kita buat kan? ko bukan tuka blog address ke? ke skang ade 2 blog?

ILA HAFIZ said...

alhamdulillah..mudahan kekal hingga ke besar :)

LIP said...

bagusnye alia..

lyana said...

pandainye alyaa....

E.L.I.Z.A said...

ala xdpt nk tgk...asyik buffering je..
tp bagus kan..budak2 senang ikut..mcmana la agaknya kalu mak bapak x semayang? isk isk nauzubillah

iera_ayen said...

Alhamdulillah....sejuk perot ko sue..ko belikan dia telekung yg budak tu...mesti dia suke...nasib tak berlaga bontot ayah dia yer...