Wednesday, February 24, 2010

Oh kome...doghyan dah berbunga

Semalam aku ke pasar malam,mencari makan dimalam hari. Nak masak semalam,hujan turun dengan lebatnya. So tunggu en.somi balik,baru keluar pegi tapau. Sebelum tu pergi Bintang cari susu dania. Lepas pada tu,aku tapau NASI KUKUS AYAM DARA. Somi aku tanya..mane tau ayam tu dara erk..kahhh.

Dah tapau,singgah ke pasar malam cari supplement pulak..hehehe. Sampai je pasar,dania nampak something.

'Mama...doyan'

'Hah..durian?? Yang..dania nak doyan'

'Jap erk..kita jalan dulu'

Sebelum nak balik tapaukan dania doyan,beli sepeket RM3 jer. Nak beli sebiji takot tak abis pulak kan,membazir je nanti. Fuhhh...pulun abis anak aku makan. Ada la kot 3 ulas dia makan,aku pun tumpang sekaki la kan. Mane leh tak makan sekali..ekekekek. Dania ni hantu buah...sangat suka dengan semua buah...pantang ditolak.

 
Segengam ok dia pegang

  

  

  

 
Muka yang sangat hepi setelah dapat makan durian...ekekekek

8 comments:

D.O.U.B.L.E...S said...

sekarang nie dah musim durian ke?

ayien78 said...

sue...sajer jek ko ni kan... meleh2 air liuq aku tgk...aku ni laki bini antu doghayan... pantang...penah beli durian sepeket jek rm24... sbbnya durian dia species pelik...kaler oren merah2..mcm kaler lobster...nasib baik sedapppp

serius ke??? dah musim.... aku nk terjah gerai2 durian mlm nilah

saveme_zero said...

ct & ayien - x silap aku doyan pahang ke doyan siam. kat pasar mlm umah aku,bersepah doyan ni. pilih je nak yg mana..hehehe

fazilzura said...

lain nye muke dania

Nana said...

eh nape panggil dania ek?heheh suda tukar ka?wah kemain suka lg dia makan doyan ek aku kureng sikit2 bole la...agknye dolu2 dah puas pulun gile2 time kt kebun nenek smpai skang jadi mcm xbrapa

el said...

bgslah dania ni
doyan pun dia makan..cayalah

Aleyn said...

sukanyer Dania makan durian...terliur aunty tengok Dania makan...

@e_da said...

e eh rambut dia dah panjang dah boleh ikat dah.. cute jek..